• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3390 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ آبان

بازار سهام همچنان بي‌رمق پيش مي‌رود

گروه اقتصادي |نوسانات كم دامنه بازار سهام ديروز نيز پيگيري شد به نحوي كه شاخص كل در پايان معاملات تنها هشت واحد رشد كرد. به اين ترتيب با افزايش 01/0درصدي شاخص، نماگر بازار به رقم 63 هزار و 44 واحد رسيد. ارزش كل معاملات بورس تهران به بيش از 72 ميليارد و 738 ميليون تومان بالغ شد كه ناشي از دادوستد 446 ميليون سهم و اوراق مالي قابل معامله بود.

در جريان معاملات ديروز، نماد معاملاتي شركت‌هاي داروسازي زاگرس فارمدپارس، توليد مواد اوليه دارويي البرز بالك، معدني و صنعتي شمال شرق شاهرود و اوراق مشاركت شهرداري اصفهان از سوي ناظر بازار سهام بازگشايي و نماد معاملاتي نيروترانس متوقف شد. روز گذشته شاخص سهام آزاد شناور نيز با 16 واحد افزايش به رقم 70 هزار و 244 واحد رسيد. شاخص بازار اول اما در حالي با 33 واحد كاهش عدد 43 هزار و 967 واحد را تجربه كرد كه شاخص بازار دوم با افزايش 245 واحدي به رقم 138 هزار و 762 واحد دست يافت. ديروز همچنين شاخص كل فرابورس در پايان معاملات بازار با هفت واحد افزايش به رقم 710 واحد به كار خود پايان داد. براساس اين گزارش، در معاملات ديروز نماد معاملاتي سه شركت تاپيكو با 30 واحد، پالايش نفت بندرعباس با 19 واحد و پتروشيمي پرديس با 16 واحد افزايش، بيشترين تاثير مثبت را درمحاسبه شاخص كل بورس به نام خود ثبت كردند. در عين حال نماد معاملاتي سه شركت مخابرات ايران با 34 واحد، بانك ملت با 11 واحد و بانك صادرات ايران با 9 واحد كاهش بيشترين تاثير منفي را در برآورد اين نماگر به دوش كشيدند. ارزش كل معاملات بورس تهران به بيش از 72 ميليارد و 738 ميليون تومان بالغ شد كه ناشي از دست به دست شدن 446 ميليون سهم و اوراق مالي قابل معامله طي بيش از 31 هزار نوبت داد و ستد بود.

ديروز در بازار سهام، معاملات كد به كد در نماد معاملاتي بانك صادرات به جابه‌جايي 110 ميليون سهم به ارزش بيش از 10 ميليارد تومان منتهي شد. در نماد معاملاتي بانك پاسارگاد نيز بيش از 16 ميليون سهم به ارزش دو ميليارد و 180 ميليون تومان از سوي سهامدار حقوقي اين شركت به كد شركت‌هاي تابعه منتقل شد. در بيمه پاسارگاد نيز بيش از هفت ميليون سهم به ارزش دو ميليارد تومان از سوي حقوقي شركت كد به كد شد. همچنين در نماد معاملاتي پتروشيمي شازند بيش از شش ميليون سهم به ارزش دو ميليارد و 800 ميليون تومان و در نفت ايرانول بيش از سه ميليون سهم نيز به ارزش دو ميليارد و 800 ميليارد تومان از سوي حقوقي كد به كد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون