• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3391 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان

سرخط خبرها

فارس: سردار منصوريان، معاون اطلاعات و عمليات سازمان پدافند غيرعامل كشور به ارتباط خوب ارتش و سپاه در حوزه پدافند غيرعامل اشاره كرد و گفت: تعامل سپاه و ارتش در اين زمينه از ابتداي جنگ تا كنون به نحو مطلوب ادامه داشته است. وي توجه به مباحث پدافند غيرعامل را در كليه قسمت‌هاي مختلف كشور مهم برشمرد و افزود: پدافند غيرعامل با زندگي همگان عجين شده است و به همين خاطر بسياري از كشورهاي قدرتمند دنيا در زمينه دفاعي و نظامي كه تا كنون نيازي به پدافند غيرعامل احساس نمي‌كردند، اكنون براي اين موضوع سازمان‌هاي عريض و طويل تشكيل مي‌دهند و بودجه‌هاي بسيار زيادي خرج مي‌كنند.

ايلنا: اولين جلسه تهيه شيوه‌نامه مربوط به سيستم كدگذاري عناصر و واحدهاي تقسيمات كشوري به ميزباني دفتر تقسيمات وزارت كشور برگزار شد.

مهر: امير سرتيپ خلبان عليرضا برخور، جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش گفت: نيروي الهي هوايي ارتش جمهوري اسلامي در هر زماني كه مصلحت اقتضا كند، با اقتدار كامل، آمادگي دفاع از ميهن اسلامي، قرآن و مردم را دارد. وي، روحيه شهادت‌طلبي را رمز قدرت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي خواند و ادامه داد: شهادت در راه پرعزت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي موجب افتخار همه رزمندگان نيروهاي مسلح است و خلبانان تيزپرواز ما نيز با آشنايي بيشتر به آموزه‌هاي قرآني در ميادين سخت نبرد آماده‌تر از گذشته هستند.

فارس: سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ميزان حضور نيروهاي سپاه در سوريه تغيير خاصي نكرده است، گفت: عمليات آزادسازي تا به نتيجه رسيدن ادامه پيدا مي‌كند. وي با اشاره به عمليات آزادسازي حلب اظهار كرد: اين عمليات تا الان موفق بوده و ان‌شاءالله ادامه پيدا خواهد كرد و موفقيت‌هاي بعدي هم به دست مي‌آيد. جانشين فرمانده كل سپاه در خصوص هدف اين عمليات گفت: هدف اصلي آزاد كردن ملت سوريه از چنگال تروريست‌هاست و اين به هر شكل ادامه پيدا مي‌كند تا به نتيجه درستي برسد.

ايرنــا: رييس‌جمهوري با تشكر از وزارت راه و شهرسازي براي راه‌اندازي سامانه جامع اطلاع‌رساني 141 با هدف مديريت ارتباط شهروندي در حوزه راهداري، اين اقدام را گامي مهم در اجراي قانون دسترسي آزاد شهروندان به اطلاعات ارزيابي كرد.

ايسنا: غلامحسين اسماعيلي، رييس كل دادگستري تهران گفت: در حال حاضر فراوان هستند كساني كه امروز در زندان بودن‌شان ضرورت ندارد و ما انتظار داريم كه دادستان‌ها و معاونان آنها در اين موضوع در خصوص زندانيان تحت قرار يا بازداشتي‌هاي تحت نظر حساسيت بيشتري داشته و در حال حاضر با توجه به تاسيسات حقوقي كه در قانون مجازات اسلامي تعريف شده در خصوص موضوعات كيفري مي‌توانيم در ارتباط با بسياري از مرتكبين جرايم از مجازات‌هاي جايگزين همچون تعليق تعقيب و آزادي مشروط و... در صدور حكم و اجراي آن استفاده كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون