• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3403 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

خبر كوتاه

ربودن دختر پرستار در پوشش مسافركش
مهر| دو پسر كه آبان امسال دختري جوان را ربوده بودند در عمليات پيچيده پليس تهران شناسايي و دستگير شدند. 21 آبان امسال دختري 20 ساله به پايگاه يازدهم پليس آگاهي تهران رفت و به كارآگاهان گفت: «من پرستار بيمارستاني در غرب تهران هستم. چند شب پيش براي بازگشت به خانه سوار يك سمند زردرنگ شدم. يك مسافر مرد هم جلو نشسته بود. پس از چند دقيقه، ناگهان او به صندلي عقب پريد و با تهديد چاقو كيف و موبايلم را گرفت. وقتي ماشين به اتوبان رسيد، در ماشين را باز كردم تا بيرون بپرم اما يكي از آنها متوجه شد و با چاقو به سمتم حمله كرد و به‌شدت كتكم زد. راننده هم به سرعت مي‌راند كه ناگهان با يك سگ در خيابان تصادف كرد. وقتي ماشين متوقف شد، فرار كردم و به كلانتري رفتم. » كارآگاهان با ثبت شكايت دختر جوان، تحقيقات را آغاز كردند و موفق شدند دو روز بعد سمند زردنگ را در نظام‌آباد شناسايي و راننده نوجوان آن را دستگير كردند. مجيد در بازجويي‌ها گفت: «من در آدم ربايي نقشي نداشتم. چند روز پيش با شهروز و صياد، ماشين را دزديديم. مي‌خواستيم آن را بفروشيم. روز حادثه ماشين دست آنها بود. » با ثبت اعترافات مجيد، دستگيري دو آدم ربا به كارآگاهان پايگاه دهم پليس تهران واگذار شد تا سرانجام هر دو آدم ربا به دام پليس افتادند. آنها در بازجويي‌هاي ابتدايي منكر ربودن دختر جوان شدند اما پس از رويارويي با او اعتراف كردند و گفتند: «ما مي‌خواستيم بعد از دزدي، شاكي را در بيرون شهر پياده كنيم اما او خودش را از ماشين به بيرون پرتاب كرد بدون اينكه ما متوجه شويم. ماشين هم براي ما نبود و از يكي از دوستان‌مان قرض گرفته بوديم.» با ثبت اعترافات متهمان، آنها به زندان رجايي شهر كرج منتقل شدند. پرونده آنها براي تكميل جزييات در پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ باز است.

پنج مجروح در درگيري طايفه‌اي
ايرنا|در درگيري طايفه‌اي كه روز چهارشنبه بين عشاير روستاي چم امام حسن(ع) از توابع شهرستان قصرشيرين رخ داد پنج نفر مجروح شدند. فرمانده انتظامي قصرشيرين گفت: اين درگيري براثر اختلاف خانوادگي بر سر مرتع رخ داد كه عشاير مستقر در منطقه ياد شده با استفاده از سلاح گرم به سوي يكديگر گلوله شليك كردند كه در جريان آن پنج تن زخمي و روانه بيمارستان شدند. سرهنگ عنايت فلاحي افزود: با دريافت گزارش ماموران انتظامي قصرشيرين بلافاصله به محل درگيري اعزام شدند و با استقرار نيروها هم اكنون اوضاع تحت كنترل است. در اين نزاع يك قبضه اسلحه كشف و ضبط شد و هفت نفر از عوامل درگيري نيز بازداشت شدند و تحت بازجويي دستگاه قضايي قرار گرفتند.

قتل به دليل اختلافات خانوادگي
پليس| درگيري دو نفر به دليل اختلافات خانوادگي به قتل انجاميد. سرهنگ احمدرضا چگيني، فرمانده انتظامي شازند گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر يك فقره نزاع و درگيري در منزلي در يكي از محله‌هاي شازند، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام شدند. در تحقيقات ابتدايي پليس مشخص شد دو نفر مرد به علت اختلاف‌هاي خانوادگي با هم درگير شده و مرد 35 ساله كه صاحبخانه بوده، با چاقو طرف مقابل را كشته است. سرهنگ چگيني به دستگيري متهم در كمتر از يك ساعت اشاره كرد و افزود: قاتل در بازجويي‌ها علت ارتكاب قتل را اختلاف خانوادگي اعلام كرده است. او پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي تحويل داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون