• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3403 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

خبر

از ايستگاه مترو تا دانشگاه خواجه نصير
دو خودكشي در دو سوي شهر

اعتماد| به فاصله 24 ساعت، دو نفر در دو نقطه تهران دست به خودكشي زدند. در خودكشي نخست كه ساعت 11:22 سه‌شنبه رخ داد، محمد، دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه خواجه نصير با زدن شاهرگ خود در خوابگاه به زندگي خود پايان داد. جسد غرق خون او را يكي از همكلاسي‌هايش پيدا كرده است. او به پليس گفت: «وقتي از غيبت محمد نگران شدم دنبالش گشتم. پس از مدتي او را در سرويس بهداشتي خوابگاه پيدا كردم كه شاهرگش را زده بود.» يكي ديگر از همكلاسي‌هاي محمد نيز به ماموران گفته است كه او افسردگي شديد داشت و پيش از اين از خودكشي حرف زده بود.
در حالي كه با دستور بازپرس منافي‌آذر از شعبه سوم دادسراي جنايي، جسد محمد 24 ساله براي بررسي علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شده است، روز گذشته نيز خبر خودكشي زني جوان در متروي گلشهر تهران رسانه‌اي شد. احسان مقدم، مدير روابط عمومي شركت بهره‌برداري متروي تهران گفت: در اين حادثه كه ساعت 12:30 ظهر ديروز رخ داد، زني جوان هنگام ورود قطار به ايستگاه گلشهر، خود را داخل ريل انداخت كه با توقف قطار از سوي راهبر و اقدام به موقع ماموران ايستگاه، از مرگ حتمي نجات يافت. در هفته جاري، دو نفر در متروي تهران خودكشي كرده‌اند. روز دوشنبه پسري 25 ساله با پريدن در داخل ريل قطار ايستگاه تهرانپارس جان خود را از دست داده بود.

مرگ كارگر در چاه ۱۲متري
مهر| سقوط كارگر 25 ساله به چاه 12 متري، مرگ او را رقم زد. جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: سه‌شنبه گذشته با اطلاع آتش‌نشاني از اين حادثه، ماموران به محل آن در ميدان تجريش اعزام شدند و نجات كارگر 25 ساله را آغاز كردند. در همان ابتدا مشخص شد در يك آشپزخانه پخت غذا، يك كارگر در حال حفر چاهي 12 متري بدون استفاده از وسايل ايمني بوده كه به دليل نزديكي اين چاه با يك چاه فاضلاب و ريزش ديوار بين دو چاه در چند تن آب، گِل و لجن دفن شده است. آتش‌نشانان با استفاده از پمپاژ، چندين تن آب، گِل و لجن را از داخل چاه بيرون آورده و سرانجام بعد از دو ساعت تلاش موفق شدند جسد بي‌جان كارگر ۳۵ ساله چاه‌كن را از درون چاه بيرون آورده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحويل دهند. به گفته سخنگوي آتش نشاني، متوفي در همان ساعات ابتدايي وقوع حادثه، به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون