• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3410 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر

تشكل‌ها

وقفه صادرات و كاهش قيمت تخم‌مرغ |مديرعامل اتحاديه مرغداران مرغ تخم‌گذار از ايجاد وقفه چند روزه براي صادرات تخم‌مرغ در روزهاي گذشته به دليل راهپيمايي اربعين خبر داد و گفت: قيمت صادراتي تخم‌مرغ به كشورهايي مانند عراق حدود 5000 تومان براي مصرف‌كننده بوده كه گران‌تر از قيمت اين محصول در بازار داخلي است. رضا تركاشوند به ايسنا، اظهار كرد: از ابتداي امسال تاكنون با وجود توقف حدود دو ماهه صادرات اين محصول در پي شيوع آنفلوآنزاي مرغي در كشور، 65 هزار تن تخم‌مرغ به كشورهاي مختلف صادر شده است و به نظر مي‌رسد طي روزهاي آينده وقفه موقت صادرات تخم‌مرغ كه در پي راهپيمايي اربعين ايجاد شده است برطرف شود و صادرات اين محصول به روال عادي برگردد.

توليد وانت كاهش يافت|توليد انواع وانت در كشور 2/69 درصد كاهش يافت. آبان ماه امسال توليد انواع وانت در گروه صنعتي ايران‌خودرو با كاهش 2/84 درصدي از 7739 دستگاه در آبان 1393 به 1221 دستگاه كاهش يافت. آبان ماه امسال توليد انواع وانت در گروه خودروسازي سايپا با كاهش 4/56 درصدي از 4385 دستگاه در آبان 1393 به 1910 دستگاه كاهش يافت. در اين مدت توليد انواع وانت در ديار خودرو با كاهش صد درصدي از 139 دستگاه در آبان 1393 به صفر رسيد.

از نمايشگاه‌هاي بدون مجوز خودرو نخريد |رييس اتحاديه نمايشگاه‌هاي اتومبيل به مردم هشدار داد كه از خريد خودرو از نمايشگاه‌هاي بدون مجوز خودداري كنند، چون اين موضوع تبعات بدي براي آنها به همراه دارد و بعضا شاهديم كه در اين نمايشگاه‌ها خودرو با ديركرد به خريدار تحويل داده شده و يا زدن سند با تاخيرات زيادي مواجه مي‌شود. غلامحسين قاسميان اظهار كرد: در نمايشگاه‌‌هاي اتومبيل بدون مجوز بعضا شاهديم بعد از خريد خودرو، سند با تاخيرات زيادي به نام خريدار زده مي‌شود يا خودرويي كه رنگ شده به جاي خودروي بدون رنگ به فروش مي‌رسد يا خودرو به موقع تحويل داده نمي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون