• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3410 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر

سر خط خبرها

 كيومرث هاشمي، رييس كميته ملي المپيك در ديدار با دكتر چو، رييس فدراسيون جهاني تكواندو خواهان توجه بيشتر به تكواندوي ايران و حضور نماينده‌اي از كشور در شوراي اجرايي فدراسيون جهاني تكواندو شد.
 تيم ملي شمشيربازي ايران با تركيب مجتبي عابديني، علي پاكدامن و محمد رهبري براي حضور در مسابقه‌هاي امريكا راهي اين كشور شد. شمشيربازان ايران تلاش مي‌كنند با كسب امتياز‌هاي مناسب در اين رقابت‌ها شانس المپيكي شدن خود را بالا ببرند. جام جهاني شمشيربازي بوستون امريكا هفته آينده برگزار مي‌شود.
 پپ گوارديولا، سرمربي اسپانيايي بايرن مونيخ بعد از شكست برابر مونشن گلادباخ اعتراف كرد كه تيمش تمركز لازم را در اين ديدار نداشت و اين پيروزي را به حريف تبريك گفت.
 بلاتر و پلاتيني روز 16 دسامبر محاكمه مي‌شوند.
 احمدرضاعابدزاده پيشنهاد حضور در كادر فني سن خوزه را دريافت كرد اما آن را نپذيرفت.
 بحث بازي دوستانه تيم ملي ايران با ايتاليا در روزهاي اخير داغ شده و خيلي از رسانه‌ها احتمال انجام اين بازي در خردادماه آينده را كاملا جدي مي‌دانند. اما علي كفاشيان مي‌گويد هيچ صحبت جدي در اين‌باره مطرح نشده است.
 باشگاه مالموي سوئد بعد از رد پيشنهادش از سوي مهدي طارمي، كاوه رضايي ديگر ملي‌پوش ايران را مي‌خواهد.
 كريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد گل چهارم اين ديدار را به ثمر رساند. او با اين گل، تعداد گل‌هايش را با پيراهن رئال مادريد به عدد 235 رساند و به سومين گلزن تاريخ اين رقابت‌ها تبديل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون