• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3132 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر

خبر كوتاه

كشته شدن دو زاير كربلا در سانحه رانندگي جاده اهواز

ايرنا| در سانحه رانندگي صبح يكشنبه در جاده اهواز به انديمشك دو زاير كربلا كشته و سه نفر ديگر مصدوم شدند. رييس اورژانس 115 شوش گفت: در اين حادثه كه ساعت چهار بامداد امروز در كيلومتر 10 جاده شوش به سمت انديمشك رخ داد خودرو سواري سمند حامل مسافران كربلا واژگون شد. «رضا معمارزاده» افزود: بر اثر اين سانحه رانندگي راننده و يك نفر ديگر از سرنشينان خودرو در دم كشته شدند و سه نفر مصدومان حادثه توسط اورژانس 115 به بيمارستان نظام مافي شوش انتقال يافتند كه دو نفر از مصدومان سرپايي مداوا شده و نفر ديگر در بخش جراحي اين بيمارستان بستري است. معمار‌زاده گفت: كشته‌شدگان و مصدومان اين سانحه رانندگي كه عازم استان همدان بودند از زايران كربلا مي‌باشند كه پس از بازگشت از عراق از طريق مرز چزابه در استان خوزستان بر اثر خواب آلودگي راننده دچار سانحه شدند.

كشف جسد سوخته شده زني جوان در تهران

اعتماد| به گفته بستان‌زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران، صبح ديروز به دنبال برقراري تماسي تلفني با فوريت‌هاي پليسي 110 ماموران در جريان وقوع يك فقره قتل و كشف جسد سوخته زني جوان در محدوده بزرگراه آزادگان تهران قرار گرفتند. به اين ترتيب تيمي از ماموران براي رسيدگي به موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند كه در جريان آن مشخص شد پيكر بي‌جان زني جوان پس از سوزانده شدن، پشت ديوار مركز شماره‌گذاري خودرو در اين
 خيابان رها شده است. اين در حالي است كه تحقيقات اوليه تيم پزشكي قانوني در صحنه جرم نشان مي‌داد كه زمان زيادي از كشته شدن مقتول نمي‌گذرد و احتمال مي‌رود كه قتل، نيمه‌هاي شب گذشته به وقوع پيوسته باشد. بررسي‌هاي اوليه از پيكر دختر جوان نشان از ضربات چاقو بر گردن او داده است. به گفته بستان زاده، همچنين آثار جراحات شديد روي صورت مقتول به وضوح ديده مي‌شد كه صحنه‌يي دلخراش را به تصوير مي‌كشيد. با انتقال پيكر مقتول به پزشكي قانوني، آزمايش‌هاي پليسي روي آن وارد مسير تازه‌يي شده است. بستان‌زاده در تشريح جزييات ديگري از اين جنايت گفت: وسايل كشف‌شده در صحنه جرم و نمونه‌برداري آثار باقي‌مانده و همچنين رديابي‌ها از فرد تماس‌گيرنده با فوريت‌هاي پليسي در دستور كار ماموران قرار گرفته و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان قتل دختر جوان همچنان ادامه دارد.

فرار دو قاتل امريكايي از زندان

ايسنا| به دنبال فرار سه هم‌سلولي از زندان آلاباما در امريكا بيش از 100 نيروي پليس، جست‌وجو براي يافتن آنان را آغاز كردند.
بنا بر اعلام مقامات زندان آلاباما، سه زنداني از جمله دو متهم به قتل صبح روز شنبه متواري شدند. اين زندانيان فراري پس از آنكه توانستند زندانبان‌شان را از پاي درآورند، نقشه خود را عملي كردند. اين سه زنداني در يك سلول حبس بوده‌اند و پس از حمله كردن به زندانبان اوايل صبح روز شنبه متواري شدند. همچنين اين متهمان تلفن همراه زندانبان را به سرقت بردند. به گزارش ايسنا به نقل از شبكه خبري ABC News، نيروهاي جست‌وجوگر با كمك سگ‌هاي انسان‌ياب در تلاش براي يافتن اين سه زنداني هستند. همچنين مقامات بر اين باورند كه فراري‌ها احتمالا در اطراف زندان وسيله نقليه داشته‌اند يا يك نفر، آنان را با خودرويش از محل زندان دور كرده است.

پدري دو فرزند خردسال خود را در دزفول به قتل رساند

ايرنا| فردي در يك اقدام جنون‌آميز در يكي از روستاهاي دزفول دو كودك خردسال خود را در كانال آب خفه كرد. رييس فوريت‌هاي پزشكي دزفول در تشريح اين جنايت به خبرنگار ايرنا گفت: در اين حادثه كه عصر شنبه رخ داد فردي دو كودك پنج و هفت ساله خود را داخل يك كيسه گذاشته و به درون كانال آب انداخت. محمد افضل‌زاده افزود: اين حادثه در روستاي شهيد بهشتي بخش چغاميش دزفول رخ داده است. فرهاد سخاوت، مسوول روابط عمومي بيمارستان بزرگ دزفول نيز گفت: عامل اين جنايت كه ۲۸ سال سن دارد پس از خفه كردن فرزندانش در كانال آب با خانواده تماس گرفته و جزييات جنايت را براي آنان تعريف كرده است. احمد قهرماني، دادستان عمومي و انقلاب دزفول نيز ضمن تاييد وقوع اين جنايت در يكي از روستاهاي دزفول گفت: جزييات اين حادثه در دست بررسي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون