• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3429 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي

پيام ليلي گلستان به بهانه دومين دوره جايزه داستان فرشته

اعتماد| دومين دوره مسابقه داستان كوتاه جايزه داستان فرشته با موضوع محله كودكي و با حضور فرهاد توحيدي‌، محمد چرمشير، ابراهيم حقيقي، پوريا عالمي، سيامك گلشيري، مهسا محبعلي و ‏فاطمه معتمدآريا از امروز كار خود را شروع مي‌كند. آثار انتخاب شده توسط هيات انتخاب در نهايت توسط هيات داوري اين دوره از جايزه متشكل از احمد پوري، ليلي گلستان و مصطفي مستور بررسي شده و جايزه داستاني «فرشته»بعد از برگزاري نخستين دوره جايزه فرشته و حضور جوانان علاقه‌مند به كتاب و داستان كوتاه، دومين دوره جايزه فرشته با موضوع «محله كودكي» در دو بخش عكس و داستان كوتاه و با معرفي هيات داوري بخش عكس اين دوره از جايزه از پنج‌دي ماه آغاز شد. ليلي گلستان در پيامي كوتاه درباره انتخاب موضوع «محله كودكي» براي اين دوره از جايزه فرشته نوشته است: «محله كودكي. مضموني كه مي‌توان با آن قصه‌ها نوشت. محله كودكي. اتفاق‌هايي كه در آن افتاد، بازي‌هايي كه مي‌كرديم، سرهايي كه شكستيم، عشق‌هايي كه فقط نگاه بود و بس. در راه مدرسه به خانه، چه‌ها كه نكرديم. مضمون بسيار جالبي براي نوشتن قصه‌اي كوتاه يا حتي رماني بلند.»
داستان‌هاي كوتاه براي شركت در اين مسابقه بايد به صورت تايپ شده در فرمت‌هاي doc.، docx و rtf در وب‌سايت جايزه فرشته به نشاني jayezehfereshteh.ir ثبت شود و تكميل فرم ثبت‌نام آنلاين الزامي است. تعداد كلمات هر داستان كوتاه حداكثر 3000 كلمه است و هر نويسنده تنها يك اثر مي‌تواند ارسال كند. قوانين، مناسبات و هنجارهاي جامعه در انتخاب داستان‌هاي كوتاه براي شركت در مسابقه در نظر گرفته مي‌شود و مسووليت رعايت نكردن هريك از موارد ذكر شده به عهده شركت‌كننده است.
مهلت ارسال آثار از 12 دي 1394 تا 15 فروردين 1395 خواهد بود كه متولدين 12 بهمن 1357 به بعد مي‌توانند در مسابقه شركت كنند. جوايز بخش داستان اين دوره از جايزه فرشته تنديس جايزه فرشته، لوح تقدير، بن خريد شهر كتاب و مبلغ 20 ميليون ريال جايزه نقدي و چاپ آثار آنها به صورت يك جلد كتاب خواهد بود. مراسم اختتاميه دومين دوره جايزه «فرشته» با معرفي برندگان در ارديبهشت 1395 در مراسمي در شهر كتاب فرشته برگزار مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون