ويژه
ساينا، محصولي متفاوت و زيبا براي تمام سليقهها
محصول جديد سايپا با نام ساينا به زودي به توليد انبوه رسيده و روانه بازار خودرو خواهد شد. به گزارش سايپا نيوز و به نقل از فرارو مديران ارشد سايپا با تاكيد بر تنوع محصول و معرفي محصولات جديد، اعلام كردند كه از اين به بعد سالانه دو تا سه محصول جديد را معرفي و عرضه خواهند كرد، در اين راستا ساينا به عنوان خودروي جديد كاملا ايراني سايپا ست كه توان متخصصان ايراني را به رخ خواهد كشيد. ساينا خودرويي است كه با رويكرد جديد سايپا در بخش پلت فرم، توسط مركز تحقيقات و نوآوري سايپا طراحي شده است. خودرويي كه از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است و مطابق سليقه جوانان و خانوادهها خواهد بود. در بررسي نماي ظاهري ساينا، ميتوان اقرار كرد كه طراحي ظاهري ساينا يك گام بزرگ و رو به جلو است. در گذشته انتقادي كه به خودروسازان داخلي ميشد اين بود كه اين خودروسازان با اندك تغيير در چراغهاي جلو و عقب ادعا ميكنند كه مدلي جديد از يك نوع خودرو را عرضه ميكنند. طراحي متفاوت و به روز ساينا نشان ميدهد كه خودروسازان داخلي در مديريت و طراحي پلت فرم و نماي ظاهري خودرو نيز صاحب سبك بوده و به سطحي از توانايي در طراحي رسيدهاند كه ميتوان اميدوار بود آينده درخشاني پيش روي خودروسازان داخلي است.
نشست با نمايندگان منتخب
گروهي از نمايندگان بيمه كارآفرين با حضور در تالار اجتماعات اين شركت با مديرعامل، معاونان و جمعي از مديران بيمه كارآفرين ديدار كردند. در اين نشست كه تعدادي از كارگزاران و مسوولان شركتهاي خدمات بيمهاي نيز حضور داشتند مسائل مختلف مربوط به توسعه شبكه فروش و موانع موجود در بازار مورد بحث و بررسي قرار گرفت. در اين جلسه كه آقاي عليرضا حجتي عضو هياتمديره بيمه كارآفرين نيز حضور داشت آقاي عبدالمحمود ضرابي مديرعامل بيمه كارآفرين خطمشيهاي آتي شركت را تشريح و خواستار افزايش فعاليت نمايندگان بيمه كارآفرين در بازار رقابتي فروش بيمه در كشور شد. آقايان غلامعلي غلامي قائم مقام و نصرتالله زماني معاون امور شعب و نمايندگان نيز رهنمودهاي لازم براي اجتناب از هر گونه رقابت ناسالم و به خصوص احتراز از ناديده گرفتن نرخهاي مصوب مراجع رسمي ارايه دادند. در پايان از تعدادي از نمايندگان برتر شركت بيمه كارآفرين كه در حوزه فروش بيمههاي عمر و سرمايهگذاري به موفقيتهاي چشمگير دست يافته بودند، با اهداي لوح يادبود قدرداني شد.