• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3434 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

خبر كوتاه

واژگوني ون تركيه‌اي
با 17 مسافر ايراني
باشگاه خبرنگاران| 17 مسافر ايراني در واژگوني يك دستگاه ون تركيه‌اي در خاك اين كشور به‌شدت مصدوم شدند. اسدپور، مسوول اورژانس خوي گفت: اين حادثه در 40كيلومتري مرز رازي كاپي كوي در طرف تركيه رخ داد. 16 نفر از مسافران توسط اورژانس تركيه به بيمارستان‌هاي شهر وان منتقل شده‌اند. اسدپور گفت فقط يك نفر از مسافران خودش را به مرز رازي رسانده بود كه توسط اورژانس خوي به بيمارستان قمر بني‌هاشم منتقل شد.

مرگ دختر 5 ساله
هنگام بازي
پليس| دختربچه 5 ساله در سد روستاي سرارو شهرستان سيريك غرق شد. بخشدار مركزي سيريك گفت: دو دختربچه روستا كه براي بازي در حاشيه سد روستا مشغول بازي بودند براي شستن دست و صورت خود به كنار آب مي‌روند و يكي از آنها ناخواسته به داخل آب مي‌افتد. احمد جمالديني افزود: بلافاصله بعد از تماس دهيار روستا با هماهنگي با اكيپ غواصان نيروي دريايي سپاه شهرستان بعد از دو ساعت جست‌وجو در زير آب، جسد او از آب بيرون كشيده شد.

دستگير ي عامل انتشار فيلم خصوصي
ايرنا: رييس پليس فتاي گيلان از شناسايي و دستگيري عامل انتشار فيلم خصوصي شهروند گيلاني در تلگرام خبر داد. سرهنگ ايرج محمدخاني در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي شهروند گيلاني مبني بر اينكه فيلم خصوصي وي در شبكه اجتماعي موبايلي منتشر شده، موضوع در دستوركار پليس فتا قرار گرفت. با پي‌جويي‌هاي فني و پليسي، عامل انتشار فيلم خصوصي شهروند گيلاني در شبكه اجتماعي موبايلي كه جواني اهل تهران و ساكن رامسر بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به مقر پليس، احضار شد. با توجه به ادله ديجيتالي كشف شده، متهم به صراحت به جرم انتسابي خود و اينكه با سوءاستفاده از غفلت شاكي و نسبت دادن مطالب خلاف واقع، فيلم خصوصي او را در شبكه اجتماعي موبايلي منتشر كرده اعتراف كرد.
رييس پليس فتاي استان گيلان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس
www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.ir گزارش دهند.

سقوط بهمن
جان سرباز را گرفت
باشگاه خبرنگاران: در پي سقوط بهمن در منطقه دالاني شهرستان سروآباد يك مرزبان پاسگاه جانش را از دست داد و سه سرباز ديگر نيز مصدوم شدند. چهار تن از سربازان برجك مرزباني گردنه ژالانه ظهر روز يكشنبه قصد داشتند براي آوردن ناهار به پاسگاه مركزي در گردنه دالاني بروند كه با سقوط بهمن مواجه شدند كه در اين حادثه يك نفر از آنان به نام خالد مرادي جان باخت و سه نفر ديگر نيز زخمي شدند. به دنبال وقوع اين حادثه نيروهاي مردمي و مرزباني روز دوشنبه براي پايين آوردن پيكر سرباز جانباخته و سه سرباز زخمي ديگر به پاسگاه اعزام شدند كه به دليل ارتفاع زياد برف و شدت كولاك  عوامل امدادي به كمك نيروهاي مردمي بعد از پنج ساعت تلاش توانستند جسد مرزبان جانباخته را به همراه سه مرزبان زخمي به مسجد روستاي دركي انتقال دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون