• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

همايش حزب اعتماد ملي به تعويق افتاد


حزب اعتماد ملي با صدور اطلاعيه‌اي به تعويق افتادن همايش روز جمعه اين حزب را اعلام كرد. در قسمتي از اين اطلاعيه با اعلام خبر تعويق برگزاري همايش اعتماد ملي آمده است:
به اطلاع كليه اعضا، هواداران و علاقه‌مندان حزب اعتماد ملي مي‌رساند، همايش «قانونمداري، اعتماد ملي و انتخابات» كه براي روز جمعه ۹۴/۱۱/۰۹ در موسسه الهادي تهران برنامه‌ريزي شده بود، با تاخير برگزار خواهد شد.
هدف حزب اعتماد ملي از برپايي اين همايش، تلاش براي توجه دادن مخاطبان به لزوم پرهيز از احساسات‌گرايي و تلاش براي جلوگيري از كاهش شور و اشتياق انتخاباتي اعضا و زنده نگاه داشتن روحيه اميد آنان بود.
متاسفانه به نظر مي‌رسد برخي انحصارگرايان در جست‌وجوي راهي براي فرار از فشار افكار عمومي، ممكن است برگزاري اين همايش را در راستاي راهبردهاي «مديريت انتخاباتي خود» تحريف كنند.
انتشار اخبار ضد و نقيض در روز‌هاي اخير مبني بر تاييد صلاحيت حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملي، از مراجع قانوني و سپس رد صلاحيت ايشان نشان‌دهنده سناريوهاي پنهاني براي ضربه زدن به اعتبار و جايگاه احزاب بزرگ اصلاح‌طلب و تكميل پازل سرخورده نمودن فعالين سياسي دلسوز مردم و كشور از مشاركت فعال آنان در انتخابات پيش رو است.
بر اين اساس همايش «قانونمداري، اعتماد ملي و انتخابات» تا فرو نشستن غبارها و تصميم‌گيري‌هاي بزرگان اصلاح‌طلب به تعويق مي‌افتد.
حزب اعتماد ملي با طراحي پيشنهادات و ارايه راهكارهاي سازنده فعالانه پيگير جلب نظر افكار اصلاح‌طلبان، انجام بررسي‌هاي كارشناسي و تصويب آن در شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون