• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3460 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

جهان

وزير ورزش برزيل: المپيك به خاطر «زيكا» لغو نمي‌شود
فان‌خال: بردن چلسي شانس قهرماني ما را افزايش مي‌دهد
هيدينك: شرايط منچستريونايتد بهتر از ما است
   مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي نام سميرنصري، هافبك سرشناس فرانسوي تيمش را از ليگ قهرمانان اروپا حذف كرد.
   هايل گبرسلاسي، دونده استقامت اتيوپيايي به دوندگان و ورزشكاران المپيك ريو 2016 توصيه كرد كه خود را به هواي مرطوب عادت دهند تا در مسابقات دچار مشكل نشوند.
   روسيه به احتمال زياد يكي از سهميه‌هاي و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي خود در مسابقات المپيك تابستاني ريو را از دست خواهد داد. بر اساس قوانين ضد‌دوپينگ فدراسيون جهاني و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي، هيات‌ اجرايي اين فدراسيون در صورت مثبت شدن دوپينگ چهار و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ يك كشور مي‌تواند يك سهميه المپيك را از آن كشور بگيرد. در صورتي كه تعداد موارد دوپينگ، شش مورد يا بيشتر باشد، فدراسيون حق گرفتن دو سهميه را دارد.
   ادر لوسيانو ادينيو، فوتباليست خوشنام برزيلي هشت سال در ايران بازي كرد و توانست آقاي گل ليگ ايران نيز شود. او در دو تيم مس كرمان و تراكتورسازي در فوتبال ايران بازي كرد و توانست خاطرات خوبي از خود به جاي بگذارد. او اكنون در ليگ برزيل بازي مي‌كند و تصميم گرفته است تا سال‌هاي پاياني فوتبالي خود را در ليگ برزيل سپري كند. ادينيو از خاطرات و تجارب فوتبالي خودش در ايران با ساكرنت برزيلي صحبت كرده است.
   كنفدراسيون فوتبال آفريقا كه بيشترين تعداد عضو را دارد، حمايت كامل خود از شيخ سلمان بحريني در انتخابات رياست فيفا را رسما اعلام كرد. اين انتخابات قرار است كه در ماه فوريه برگزار شود تا جانشين بلاتر انتخاب شود.
   رسانه‌هاي انگليسي اعلام كردند ژوزه مورينيو سرمربي پيشين چلسي در انتقال‌هاي بزرگ اخير در ليگ چين دست دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون