• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3460 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

سرخط خبرها

   هادي خناري‌نژاد، عضو تيم ملي ژيمناستيك با اشاره به تعطيل بودن فعاليت‌هاي ژيمناستيك هنري از رقابت‌هاي قهرماني آسيا در هيروشيماي ژاپن تا به الان اعلام كرد واقعا تعجب مي‌كنم كه چرا در طول اين مدت نه اردويي برپا شده و نه مسابقه‌اي برگزار شده است. به نظر مي‌رسد كميته ژيمناستيك هنري فدراسيون در خواب به سر مي‌برد. 8 ماه است از فدراسيون حتي يك زنگ هم نزده‌اند.
   در پايان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان جام شهيد هاشمي نژاد در بهشهر، تيم بيمه رازي بهشهر با 62 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد و تيم‌هاي داغستان و تهران به ترتيب با كسب 57 و 47 امتياز دوم و سوم شدند.
   مسابقات كشتي‌فرنگي كارگران قهرماني كشور به پايان رسيد. تهران الف با 66 امتياز قهرمان شد، منتخب كارگران مازندران با 39 امتياز نايب‌قهرمان شد و تيم‌هاي اصفهان با 34 امتياز، منتخب كارگران‌لرستان با 32 امتياز و كرمانشاه با 32 امتياز سوم تا پنجم شدند.
   تيم‌هاي كنتينانتال ايراني با حضور در تور تايوان رقابت خود را در سال 2016 آغاز مي‌كنند، البته با اين تفاوت كه امسال شهرداري تبريز رقيب پيشگامان خواهد شد.
   افشين بكايي، مربي سابق تيم ‌ملي تيروكمان كامپوند مي‌گويد: زماني كه كادر فني اطلاع دقيقي از چگونگي نحوه برگزاري مسابقات و امتياز گرفتن در امريكا نداشت، واقعا صرف اين همه هزينه و طي مسافت طولاني براي حضور در يك ر‌قا‌بت تداركاتي اشتباه و كار عاقلانه‌اي نبود.
   رضايي، سرمربي تيم ملي واليبال نشسته از رويارويي تيم ملي واليبال نشسته زنان و مردان با تمام حريفان پارالمپيكي در جام بين قاره‌اي خبر داد.
   رسانه‌هاي قطري پس از ديدار العربي با الغرافه به ستايش از جواد نكونام و اشكان دژآگه، دو ستاره ايراني العربي پرداختند، اما تاكيد كردند كه شجاعي با وجود گلزني نتوانست انتظارات را بر‌آورده كند.
   طاهري، سرپرست باشگاه پر‌سپوليس از مذاكره با برانكو براي تمديد قرارداد با اين باشگاه خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون