• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3137 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي

انتقاد اعضاي مجمع محققين و مدرسين قم به رسانه ملي در ديدار با عارف

محمد‌رضا عارف كه طي روزهاي گذشته سفري به شهر مقدس قم داشت تا در دانشگاه مفيد اين شهر به ايراد سخنراني بپردازد در حاشيه حضور در شهرستان قم به ديدار علما و مراجع عظام نيز رفت. عارف همچنين در اين شهر ديداري با دبيركل و برخي اعضاي مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه داشت.
در اين ديدار كه بدون حضور خبرنگاران صورت گرفت نسبت به ديدگاه‌ها و آرمان‌هاي رهبر فقيد انقلاب بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و از نشان دادن چهره غيرواقعي از امام (ره) در برخي رسانه‌ها به خصوص رسانه ملي اظهار نگراني كردند. در اين ديدار اعضاي مجمع محققين و مدرسين با اشاره به كناره‌گيري عارف از ادامه رقابت انتخاباتي در انتخابات رياست‌جمهوري سال گذشته آن را اقدامي اخلاقي و ماندگار دانستند كه نسبت به مقام رياست‌جمهوري ارزش بيشتري دارد. در اين جلسه درباره خط و مشي اصلاح‌طلبان و لزوم ماندگاري عقبه اصلاح‌طلبي نكاتي مطرح شد.
همچنين حجت‌الاسلام سيداحمد هاشمي‌نژاد نيز طي روزهاي گذشته عنوان كرد: رسانه ملي همان‌طور كه از نام آن مشخص است بايد در اختيار تمامي جريان‌ها و تفكرات كشور و حتي توده مردم قرار گيرد ولي به عنوان يك شهروند سياسي و روحاني اصلاح‌طلب كه سال‌ها در جريان مبارزات انقلاب بودم بايد بگويم كه از وضعيت آزادي قلم، بيان، فكر و انديشه و انتظاراتي كه از اصل حركت‌مان داشتيم راضي نيستم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون