• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3469 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن

نوبت شما


امروز من و 29 تن ديگر از عزيزان شايسته و كارآمد در مجلس و 16 تن از بزرگان بنام و مومن كشور در انتخابات خبرگان تهران، پيمان بسته‌ايم كه در اين صحنه بمانيم و براي كشور و مردم آبروي خود را گرو بگذاريم. ليست «گام‌دوم» با اين هدف بسته شد كه از گزند و تيغ آناني كه از احتمال برپا شدن «سونامي راي» در هفتم اسفند به هراس افتاده‌اند، نترسيم و به ميثاق خود با مردم پايبند بمانيم. خوشبختانه موجي كه از روزهاي گذشته در فضاي مجازي و عمومي به راه افتاده بود، با نهايي شدن ليست مشترك اصلاح‌طلبان و حاميان دولت، اوج گرفته و شاهديم كه هر روز گروه‌هايي از معتبران اين كشور، خواستار حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب «خردورزي» مي‌شوند. جا دارد به نوبه خودم از موج حمايت‌هاي گسترده اقشار مختلف مردم، از معلمان و دانشجويان گرفته تا اهل بازار و قشرهاي آسيب‌پذير چه از شخص خويش و چه از ليست اصلاح‌طلبان سپاسگزاري كنم و با درود و سپاس به اين عزيزان بگويم نوبت عمل است و همه را در كوچه، خيابان، بازار و خانه، فرا بخوانيد كه هفتم اسفند در خانه ننشينند و به كمپين «من با اعتماد راي مي‌دهم» بپيوندند. كمپيني كه از سوي هنرمندان، فعالان هنري، اجتماعي، سياسي و روزنامه‌نگاران در فضاي مجازي به راه افتاده و بيان‌گر تعهد و مسووليت‌پذيري نخبگان فرهنگي، اجتماعي و سياسي نسبت به سرنوشت كشور است و دعوت آنها سبب شده، موج استقبال گسترده‌اي از فضاي انتخاباتي به وجود‌ آيد.
همين جا از هنرمنداني كه بي‌منت، آبرو و حيثيت خودشان را گذاشته‌اند و در برابر هجوم منتقدان و مخالفان تند و تيز، تلخي‌ها را تحمل كرده‌اند و مظلومانه بر نگاه و هدف‌شان ايستاده‌اند سپاس مي‌گويم.
بي‌ترديد چنين حضور يكپارچه و متحدي از سوي هنرمندان و نخبگان، مسووليت ما را دوچندان مي‌كند كه با تمام سرمايه و توان و آبروي خود در صحنه بمانيم و با پيروزي قاطع در انتخابات، پاسخي درخور به محبت، حمايت‌ و مسووليت‌پذيري‌ آنان بدهيم. براي نيل به هدف، ما نيازمند مردم هستيم؛ مردمي كه از سياست‌ورزي جناحي به ستوه آمده‌اند، مردمي كه از تقابل با دولت منتخب خود به هر بهانه، دليل و قيمتي خسته شده‌اند، مردمي كه مجلسي مي‌خواهند دلواپس معاش ملت نه دلواپس معاش خود. ما از ماراتن دشوار چند ماه گذشته با سختي و تقلاي فراوان عبور كرده‌ايم و حالا نوبت شماست، شما كه بياييد و هفتم اسفند با سونامي راي، بهارستان را به نام ملت كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون