• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3473 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

ويژه

ديدار وزير خارجه عمان با رييس ستاد اجرايي فرمان امام (ره)
ظهر ديروز، وزير امور خارجه عمان و هيات همراه در محل ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) با رييس ستاد ديدار و گفت‌وگو كرد. در اين ديدارطرفين ضمن تاكيد بر روابط بسيار صميمانه و راهبردي فيمابين دو كشور كه ريشه تاريخي دارد، اظهار داشتند كه سطح روابط اقتصادي فيمابين بايد متناسب با سطح روابط سياسي ارتقاي چشمگيري يابد. لذا با توجه به آمادگي طرفين براي توسعه همكاري‌هاي مشترك اقتصادي، پروژه‌هاي مهمي در حوزه‌هاي مختلف از جمله خط انتقال گاز، ايجاد خط حمل و نقل هوايي در تراز بين‌المللي، احداث بزرگ‌ترين پالايشگاه در منطقه و مخازن نفت و گاز، پروژه‌هاي دارويي و سلامت الكترونيك، فولاد، نيروگاه و همكاري‌هاي تجاري، بازرگاني و بانكي مطرح و مقرر شد با تشكيل يك كارگروه مشترك در سطح عالي از سوي طرفين، ظرف مدتي كوتاه برنامه اقدام مشتركي تهيه و پس از تاييد ايشان به مرحله اجرا درآيد.

تخفيف  ويژه  به دارندگان كلمه پارسيان
به گزارش روابط‌عمومي و امور بين‌الملل بيمه پارسيان؛ براساس طرح جديد مديريت امور فروش و مشتريان براي كليه شركت‌هايي كه در نام‌ثبت شده خود از كلمه «پارسيان» استفاده كرده‌اند امتيازات ويژه‌اي جهت صدور يا تمديد بيمه‌نامه در نظر گرفته شده است. بر اساس اين گزارش در اين طرح بيمه پارسيان براي تامين حداكثري منافع ايشان بسته تخفيفاتي ويژه‌اي را جهت بهره‌‌مندي شركت‌هاي حقوقي كه در نام ثبتي خود كلمه «پارسيان» را به‌كار برده‌اند،  ارايه ‌مي‌دهد. اين تخفيفات در اكثر رشته‌هاي بيمه‌اي و با درصد‌هاي كارشناسي شده و مناسب در نظر گرفته شده و تمام شركت‌هاي واجد شرايط مي‌توانند از اين تخفيات ويژه بهره‌مند شوند.

كاشان رتبه ‌دار افتتاح پروژ‌ه‌هاي عمراني
سرپرست بخشداري مركزي كاشان با اشاره به كسب رتبه نخست افتتاح پروژهاي عمراني در شهرستان كاشان در بخش مركزي گفت: بيش از 15پروژه در حوزه روستايي بخش مركزي با اعتباري بالغ بر9ميليارد ريا ل در دهه فجر به بهره‌برداري رسيد. مسعود خاندايي در گفت‌وگو با «اعتماد» افزود: براي نخستين‌بار است كه تمام روستاهاي بخش مركزي از خدمات آسفالت، انرژي گاز، آب، برق و تلفن برخوردار شده‌اند. به گفته وي، تنها يك روستاي اين بخش به نام يحي‌آباد با 10 خانوار از انرژي برق محروم هستند كه با پيگيري‌هاي انجام شده به زودي شاهد روشنايي اين روستا خواهيم بود.  وي تصريح كرد: جاذبه‌هاي گردشگري در روستاهاي اين بخش قابل توجه است كه مي‌تواند گردشگران مذهبي و تاريخي را به خود جذب كند.

در همايش انجمن متخصصان محيط‌زيست ايران صورت گرفت
كسب تنديس سازمان حامي محيط‌زيست توسط بانك‌پاسارگاد
 بانك‌پاسارگاد موفق شد به سبب تلاش‌ها و اقداماتي كه در جهت توسعه فرهنگ زيست‌محيطي انجام داده است، تنديس سازمان حامي محيط‌زيست را در بيست و يكمين همايش ملي-منطقه‌اي انجمن متخصصان محيط‌زيست ايران و يازدهمين جشنواره توسعه سبز، از آن خود كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون