• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3482 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

فضاي مجازي نياز به انقلاب دارد

مرتضي پورعلي‌گنجي٭


  روز اول كه با ژاوي روبه‌رو شدم فكر كردم كسي كه جلويم مي‌بينم و با من احوال‌پرسي مي‌كند برادرم است، حتي لحظه‌اي احساس كردم من ژاوي هستم و او پورعلي‌گنجي! اينقدر آدم باشخصيت و بي‌شيله و پيله و خوش‌برخورد؟ يك لحظه ياد نقي معمولي افتادم و گفتم  مگه داريم، مگه مي‌شه؟!
  ژاوي در مركز ميدان به خوبي فرماندهي مي‌كند و همان سبك بارسلونا و تيكي‌تاكا را به خوبي در السد جا انداخته و ما نيز به همان سبك پاس‌كاري مي‌كنيم. ژاوي هيچگاه پاس بي‌هدفي براي بازيكنان ارسال نمي‌كند و خيلي هدفمند تيم را اداره مي‌كند.
  من جايي نمي‌روم كه روي نيمكت بنشينم و در شرايطي نيستم كه الان بخواهم بازي نكنم. اروپا رفتن خوب است اما بايد جايي برويد كه براي زندگي و فوتبالت خوب باشد و بايد خيلي مسائل را در نظر گرفت.
يادم مي‌آيد زماني كه به چين رفتم خيلي‌ها به من و خانواده‌ام و ايل و تبارم فحش مي‌دادند! خانواده‌ام چه گناهي كرده بودند كه بايد به آنها توهين مي‌شد.  به نظر من  فضاي مجازي نياز به انقلاب دارد.
  از همان روزي كه كي‌روش در پرتغال من را به خط دفاعي آورد تمركز و ذهنم را روي اين پست گذاشتم و ديگر به هيچ‌وجه به پست هافبك دفاعي  فكر   نمي‌كنم.
٭ مدافع ايراني السد قطر

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون