• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3498 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ فروردين

خبر

خطيب نماز جمعه تهران:
همه بايد در اجراي اقتصاد مقاومتي به دولت كمك كنند
خطيب جمعه تهران گفت: همه بايد در اجراي اقتصاد مقاومتي به دولت كمك كنند، تا كشور در اين زمينه پس از يك سال به دستاورد ملموسي دست يابد. به گزارش ايرنا، آيت‌الله محمد امامي كاشاني در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي افزود: رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتي را اولويت نخست دانستند و اگر ما در اقتصاد موفق شويم در مسائل فرهنگي، سياسي و اجتماعي نيز موفق خواهيم شد. امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير جمعي از مسوولان تاكيد كردند كه دولت در اجراي اقتصاد مقاومتي محور است و بايد همه به دولت كمك كنند. آيت‌الله امامي كاشاني گفت: امريكا، دنباله روهايش و دشمنان همواره به دنبال نقطه‌اي هستند كه از آن طريق عليه كشور اقدام كنند، به همين دليل اين موضوع بسيار مهم و قابل توجه است. خطيب جمعه تهران در ادامه سخنان خود يادآورشد: به خاطر خدا، عزت جمهوري اسلامي و نظام اسلامي بياييم همه بر محور شخص رهبري يعني محور فقاهت، عدالت، ورع و تقوا، محوريت تدبير و جهان‌بيني باشيم. وي افزود: بدون حساب‌هاي خرده با هم بياييم تمام منفعت ملت را حساب كنيم، ببينيم چه بايد كرد و هر كسي چه كار مي‌تواند بكند، اين وظيفه و تكليف ما است. آيت‌الله امامي كاشاني همچنين در بخش ديگري از خطبه‌ها گفت: برخي كشورها
از جمله كشور چين كارگاه‌هاي و صنعت‌هاي كوچك را جمع كرده و بنگاه‌هاي عظيمي هم بر آنها نظارت و حكومت مي‌كند، وام مي‌دهند و مي‌گويند اين كار را بكنيد، بر كار و فروش نظارت و صادر مي‌شود. وي ادامه داد دولت محترم كه دنبال اين مسائل و در جهت وام دادن است، و كميته امداد و نهادهاي حمايتي ديگر نيز بايد تشكيلاتي عمل كنند. اينكه به يك نفر پول بدهند اين شخص برود چيز ديگري بخرد نباشد، بايد شغل را ايجاد كرد و اين فرمايش پيامبر اكرم(ص) است و ما هم مسلمانيم. خطيب جمعه تهران در عين حال گفت: كشور و ملت ايران هر جا حضور داشت مشكل را از سر راه برداشت، از اول انقلاب هر جا ملت ما حضور داشت مشكل را برداشت، اينها هم حضور مي‌خواهد، سرمايه‌داران هم بايد در ميدان حضور داشته باشند.

راهپيمايي نمازگزاران تهراني همزمان با روز ملي فناوري هسته اي
نمازگزاران تهراني همزمان با روز ملي فناوري هسته‌اي پس از اقامه نماز جمعه در حالي كه شعارهاي مرگ برامريكا سر مي‌دادند از محل دانشگاه تهران تا ميدان انقلاب راهپيمايي كردند. به گزارش ايرنا نمازگزاران با دردست داشتن پلاكاردهايي با مضامين انرژي هسته‌اي حق مسلم ايران، دستاوردهاي برجام ادامه دارد، استراتژيك مذاكره‌كنندگان پاسخي بر بدعهدي‌هاست، مسافت از محل دانشگاه تهران تا ميدان انقلاب را راهيپمايي كردند. راهپيمايان همچنين با سردادن شعارهاي مرگ بر امريكا، مرگ بر انگليس، مرگ بر آل سعود، اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدايش مي‌كنيم، هيهات من الذله، نه سازش نه تسليم نبرد با امريكا روز ملي فناروري هسته‌اي و ايستادگي ملت قهرمان ايران برابر زورگويي‌هاي دشمنان را گرامي داشتند. براساس اين گزارش به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد علي صياد شيرازي جمعي از سربازان و فرماندهان نيروهاي دريايي، پدافند و هوايي و زميني ارتش جمهوري اسلامي نيز با حضور در نماز جمعه ياد اين شهيد گلگون‌كفن را گرامي داشتند.

عضو هيات نظارت بر رفتار نمايندگان خبر داد
ارجاع بخشي از پرونده‌ها به قوه ‌قضاييه تا خردادماه
عضو هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: سعي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان بر اين است تا خردادماه سال جاري تمام پرونده‌هاي واصله اعم از شكايات و تخلفات مربوطه را بررسي و رسيدگي كند. غلامرضا اسداللهي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري خانه ملت،  ادامه داد: سعي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان بر اين است تا خردادماه سال جاري تمام پرونده‌هاي واصله اعم از شكايات و تخلفات مربوطه را بررسي و رسيدگي كند. از طرف ديگر پرونده‌هاي بررسي‌شده يا براي تصميم‌گيري به قوه قضاييه ارجاع شده يا اعضاي هيات بر اساس وظايف و اختيارات قانوني، براي فرد متخلف حكم صادر مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون