• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3499 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ فروردين

خبر كوتاه

هجوم غافلگير‌كننده به موساك فنسكا
دادستاني السالوادور رسما اعلام كرد كه پليس اين كشور در ارتباط با اسناد افشاشده پاناما به دفتر شركت موساك فونسكا در اين كشور حمله برده و آن را مورد تفتيش قرار داده است. پليس ۲۰ دستگاه كامپيوتر و تعداد زيادي مدرك موجود در دفتر اين شركت در سان سالوادور، پايتخت السالوادور را ضبط كرده است. هفت تن از كارمندان شركت مورد بازخواست قرار گرفتند، اما دستگير نشدند. گزارش‌هاي اوليه حاكي از آن‌ است كه هدف پليس كشف مدارك مربوط به فرار مالياتي احتمالي شهروندان اين كشور است.

تست موتور جديد موشكي كره شمالي
كره شمالي اعلام كرد كه موتور جديد موشكي بين قاره‌اي را با موفقيت آزمايش كرده است. با اين آزمايش احتمالا اكنون حمله اتمي كره شمالي به ايالات متحده امريكا امكان‌پذير شده است.

بازداشت مظنون ديگر حملات پاريس
محمد عبريني، شهروند بلژيكي كه گفته مي‌شود در حملات 13 نوامبر پاريس نقش داشته به همراه دو تن ديگر توسط پليس بلژيك بازداشت شده است. دادستانان بلژيك در حال حاضر تلاش دارند تا هويت اين مظنون را به عنوان عامل انتحاري فرودگاه بروكسل تاييد كنند. عبريني 31 ساله در منطقه مولنبيك در اطراف بروكسل بازداشت شده است. پيش از اين پليس بلژيك موفق به بازداشت اسامه كي شده بود؛ فردي كه به گفته رسانه‌هاي محلي و دادستانان اين كشور به همراه مرد ديگري بازداشت شد و در ماه اكتبر در حالي كه به همراه صلاح عبدالسلام، مظنون اصلي حملات پاريس در يك ماشين اجاره‌اي حضور و يك پاسپورت سوري تقلبي همراه داشته، توسط پليس آلمان بازرسي شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون