• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3499 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ فروردين

خبر

قطع شدن سر پسر پنج ساله در بالابر خانه
پسر بچه پنج ساله سنندجي هنگام استفاده از بالابر سرش قطع شد و جان سپرد. اين حادثه در يك ساختمان دو طبقه اتفاق افتاد كه آسانسور هم نداشت. ساكنان منزل براي رفت و آمد در طبقات ساختمان از بالابر استفاده مي‌كردند. روز حادثه مردي ميانسال به همراه پسربچه پنج ساله خود با استفاده از بالابر در حال انتقال به طبقه دوم بودند، كه پسر بچه براي نگاه كردن به پايين، سر خود را خم كرد اما سرش بين لبه تيز طبقه دوم و بالابر گير كرد و قطع شد. سرهنگ سياوش زيستي، فرمانده انتظامي سنندج ضمن اشاره به مرگ پسربچه، خاطرنشان كرد: در اين حادثه، مرد ميانسال نيز كه قصد نجات جان پسر خردسال خود را داشت، از ناحيه پا به‌شدت مجروح و به مراكز درماني انتقال داده شد.

فرستادن عكس‌هاي مستهجن به دليل نگرفتن نمره
مردي 32 ساله به علت نگرفتن نمره قبولي از يك استاد زن براي او عكس‌هاي مستهجن فرستاد تا آرامش رواني استاد و خانواده‌اش را به خطر بيندازد. متهم در اعتراف‌هاي خود به پليس فتاي خراسان رضوي انگيزه‌اش از مزاحمت‌هاي مكرر براي شاكي را، عدم كسب نمره قبولي در درس موردنظر اعلام كرد. ماجرا از آنجا شروع شد كه مدرس يكي از مراكز آموزشي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا مراجعه كرد. اين زن مدرس در اظهارات اوليه خود به كارشناسان پليس فتا گفت كه مدتي است از سوي فردي ناشناس در محيط خصوصي تلگرام پيام‌هاي مستهجن و مطالب غيراخلاقي دريافت مي‌كنم كه باعث آزار روحي، رواني و مشكلات خانوادگي برايم شده است. سرهنگ جهانشيري، رييس پليس فتاي خراسان گفت: با توجه به اظهارات اين خانم كارآگاهان پليس فتا تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي متهم آغاز كرده و متهم پرونده را كه دختري جوان بود را شناسايي كرد. اين دختر جوان در تحقيقات اوليه پليس فتا منكر هرگونه ارتباطي با پرونده شد و اظهار داشت سيم كارتش در اختيار داماد خانواده است كه در بررسي‌هاي بعدي، شوهر خواهر اين دختر به عنوان متهم اصلي پرونده مورد شناسايي قرار گرفت. متهم براي سير مراحل قانوني به دادگاه اعزام شد.

شرور فراري با كلكسيوني از جرايم دستگير شد
آنا: متهم جواني كه به خاطر جرايم مرتكب شده به حبس ابد محكوم شده و فرار كرده بود، به دام افتاد. اين شرور 27 ساله با نام مستعار «ميرك» كه چندين سابقه نزاع و درگيري، تيراندازي منجر به جرح، قدرت نمايي با سلاح گرم، حمل مواد مخدر، اخاذي و زورگيري، ايجاد رعب و وحشت و سلب آسايش عمومي ساكنين در پرونده خود داشت به وسيله نيروي انتظامي شهرستان جيرفت دستگير شد. فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت با اشاره به اينكه سه سلاح شكاري غيرمجاز و يك سرنيزه جنگي از اين شرور كشف شده است، گفت: در استعلام رايانه‌اي نيز مشخص شد او سه سابقه تيراندازي، چندين سابقه حمل مواد مخدر و صدور راي غيابي حبس ابد از دادگاه ارزوئيه در كارنامه دارد. نحوه دستگيري اين شرور به اين ترتيب بود كه ماموران پليس امنيت عمومي به همراه اكيپ‌هايي از يگان امداد و پاسگاه «بلوك» پس از شناسايي محل‌هاي احتمالي تردد اين فرد شرور را تحت نظر گرفتند و سرانجام او را در اقدامي ضربتي دستگير و از وي يك اسلحه كشف كردند. سرهنگ مهريار سعيدي ادامه داد: متهم جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون