• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3141 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي

نطق ميان دستور

 جليل جعفري، نماينده خلخال و كوثر: با توجه به تحريم‌هاي ظالمانه و توطئه كاهش شديد قيمت نفت انتظار مي‌رود اقتصاد درون‌زا با نگاه به اقتصاد دانش‌بنيان و صادرات محور به ويژه صادرات غيرنفتي و توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در قالب اقتصاد مقاومتي در اولويت كار دولت قرار گيرد.
 ابوالقاسم جراره، نماينده بندرعباس و قشم: وحدت مانع از رسيدن دشمنان اسلام به اهداف آنها خواهد شد. وحدت باعث از پيش پا برداشتن مشكلات جهان اسلام خواهد شد. بايد هوشيار باشيم كه دشمنان، مخالف وحدت كشورهاي مسلمان هستند و آنچه كه دشمنان مخالف آن باشند، به نفع جهان اسلام خواهد بود.  
 نادر قاضي‌پور، نماينده اروميه: كارگران با حقوق 700 هزار تومان چگونه مي‌توانند زندگي كنند و متاسفانه در لايحه بودجه 94 به جاي صرفه‌جويي شاهد افزايش بي‌رويه هزينه‌ها در دستگاه‌هاي اجرايي هستيم. جناب آقاي رييس‌جمهور شعار بس است و بهتر است كه به عمل نيز فكر كنيد و درياچه اروميه و تالاب‌ها را احيا كنيد. همچنين از هيات رييسه مجلس مي‌خواهم كه استيضاح يكي از وزرا را كه به شما تقديم شده است، اعلام وصول كنيد، چرا كه عدم اين موضوع ظلم به استان آذربايجان   است.
 سيد علي طاهري، نماينده مردم گرگان: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي راهكار برون‌رفت از مشكلات فعلي اقتصادي، اقتصاد مقاومتي است، چرا مسوولان در عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي اقدام مناسبي نداشته‌اند؟ بايد تمام نگاهمان را به توانمندي‌هاي خود معطوف كنيم و اميدي به ديگران نداشته باشيم.
 محمدحسن آصفري، نماينده اراك: چه كسي پاسخگوي بنگاهداري بانك‌ها و سود هنگفتي كه آنها از مردم بابت وام‌هاي پرداختي مي‌گيرند، است؟ هيات رييسه محترم، نظارت بايد در كنار قانونگذاري باشد، اما چندين ماه است كه درخواست تحقيق و تفحص از شركت شمسا، سازمان حج و زيارت و صندوق ذخيره فرهنگيان را مطرح كرده‌ايم در حالي كه هيچ اقدامي در اين رابطه  انجام  نگرفته  است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون