• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3509 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

از تريبون‌هاي نمازجمعه مطرح شد

تاكيد بر مبارزه با بدحجابي و مرحله دوم انتخابات

گروه سياسي| تريبون‌هاي نماز جمعه روز گذشته در سراسر كشور به موضوعات مختلفي پرداختند. از واكنش به بدحجابي و مبارزه با آن تا انتخابات و برجام. ائمه جمعه روز گذشته از طريق اين تريبون‌ها نظرات خود را در مورد اين مسائل كه از مهم‌ترين مسائل روز كشور هم هست مطرح كردند. خطيب موقت نماز‌جمعه تهران گفت: به افراد لاابالي تذكر مي‌دهم كه بدانيد تمام كارهاي زشت شما تحت نظر پليس سري است و با شما به مناسب‌ترين نحو برخورد خواهد شد. به گزارش ايسنا، آيت‌الله محمد علي موحدي كرماني در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به نزديكي فصل تابستان و مشاهده مواردي از بد حجابي اظهار كرد: فصل تابستان نزديك است و از مردم شريف و نجيب ايران و به ويژه استان تهران انتظار مي‌رود پوشش اسلامي را رعايت كنند و نيروي انتظامي نيز هزاران مامور نامحسوس را به كار گرفته است و با روش‌هاي بسيار متين، ارزنده و حساب شده و با مراعات تمام شرايط امر به معروف و نهي از منكر به اين موضوع توجه خواهد كرد. موحدي كرماني دربخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به مساله برجام اظهار كرد: به تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي و وزارت خارجه‌ هشدار مي‌دهم كه دشمني در برابرشما قرار گرفته است كه به قولش اعتمادي نيست و پيوسته به دنبال اعمال تحريم‌هاي تازه است.

بي‌حجابي، كليد واژه‌ فساد اخلاقي و اقتصادي
امام جمعه مشهدمقدس هم با تاكيد براينكه كليدواژه امنيت اجتماعي مقابله با بي‌حجابي است، گفت: بنده نگفته‌ام بي‌حجابي بدتر از اختلاس است، در شبكه‌هاي اجتماعي اين مساله توضيح داده شده است، فساد اخلاقي و اقتصادي وابسته يكديگرند و كليد واژه‌شان بي‌حجابي است. آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي گفت: فساد اقتصادي و اخلاقي در جامعه نقطه و سنگر جنگ با علي(ع) و مقابله با آن حضرت است، عنصري نمي‌تواند به فساد اقتصادي و اخلاقي آلوده باشد و در عين حال ادعاي عشق اميرالمومنين(ع) كند. وي بيان كرد: بنده نگفته‌ام بي‌حجابي بدتر از اختلاس است، در شبكه‌هاي اجتماعي اين مساله توضيح داده شده است، فساد اخلاقي و اقتصادي وابسته يكديگرند و كليد واژه اينها بي‌حجابي است. اخلاق از اينجا فاسد مي‌شود كه حوزه غريزه جنسي جامعه گسترش يابد و كليدواژه اين هم بي‌حجابي است و كليدواژه امنيت اجتماعي، مقابله با بي‌حجابي است كه البته عنوان آن حجاب اجباري نيست.

مردم با انتخاب اصلح، دين خود را ادا كنند
همچنين امام جمعه تبريز هم با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: مردم با انتخاب اصلح، دين خود را به اسلام و نظام ادا كنند. به گزارش ايسنا، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي پيش از نماز جمعه تبريز، با بيان اينكه در استان آذربايجان‌شرقي نيز انتخاب 9 نماينده به مرحله دوم كشيده شده است، اظهاركرد: مردم از بين نامزدهاي باقي مانده بايد افراد كاردان و با تجربه را انتخاب كنند. وي ادامه داد: پيشرفت، توسعه و تعالي كشور در گرو حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها به ويژه انتخابات است و مردم با انتخاب اصلح دين خود را به اسلام، انقلاب و ميهن ادا مي‌كنند. وي اضافه كرد: در حالي كه بيش از سه ماه از اجراي برجام مي‌گذرد، امريكا به هيچ كدام از تعهداتش عمل نكرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون