• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3514 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

پيدا و پنهان

هادي حيدري آزاد شد

هادي حيدري، كارتونيست و روزنامه‌نگار پس از گذراندن دوران محكوميت خود سه‌شنبه شب از زندان اوين آزاد شد. به گزارش ايسنا، او سال گذشته در دفتر روزنامه شهروند، بازداشت و براي اجراي حكم يك ساله‌اش به زندان اوين منتقل شده بود.

 

اعتراض به فائزه هاشمي  در خرم‌آباد

تعدادي از مردم شهر خرم آباد در اعتراض به ورود فائزه هاشمي در مقابل فرودگاه و سينماي اين شهر تجمع كردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد گفت: به دليل اعتراضات در حدود ۲۰۰ نفر از مردم در خرم آباد، خانم فائزه هاشمي به محل مناسبي در شهر منتقل شده است. شايان ذكر است اين تجمع كه ابتدا در مقابل فرودگاه بود بعد از لحظاتي به مقابل سينما ايران خرم آباد كشيده شد.
خانم فائزه هاشمي براي حمايت يكي از كانديداهاي مورد نظر خود به خرم آباد سفر كرده است. گفتني است دو گروه طرفداران و مخالفان حضور فائزه هاشمي كه تعدادشان به حدود يك هزار نفر در ساعات بعد مي‌رسيد در مقابل سينما ايران تجمع كرده‌اند كه بعد از سخنراني فائزه هاشمي درگيري بين طرفداران و مخالفان وي صورت گرفته كه با دخالت پليس به پايان رسيده است. شايان ذكر است حضور يگان ويژه در روبه روي سينما ايران خرم آباد و كوچه‌هاي اطراف نيز ديده شده است، همچنين اين تجمع به استانداري نيز كشيده شده و مردم مقابل درب استانداري نيز جمع شده‌اند.

 

رضا ضراب مجرم شناخته نشد

رضا ضراب، تاجر ترك- ايراني، كه يك ماه پيش در ميامي به اتهام دور زدن تحريم‌هاي ايران دستگير شده بود، ديروز (چهارشنبه) در دادگاهي در نيويورك محاكمه شد. ضراب در دادگاه فدرال منهتن به رياست قاضي جي. ريچارد برمان حاضر شد.
به گزارش ميزان به نقل از رويترز در پايان اين جلسه، دادگاه رضا ضراب را مجرم ندانست.
 وي يك هفته پس از بازداشت با هواپيما از زندان فدرال اوكلاهاما‌سيتي به نيويورك منتقل شد. مقامات امريكايي اعلام كرده‌اند ضراب در سلولي در منهتن نگهداري مي‌شود.  مقامات امريكايي ضراب را متهم كرده‌اند كه در انتقال صدها ميليون دلار براي دولت ايران يا ساير نهادهاي ايراني دست داشته است.

 

جلوگيري از ورود نامزد انتخاباتي به دانشگاه چمران

از ورود يكي از نامزدهاي اصلاح‌طلب راه‌يافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه انتخابيه اهواز به دانشگاه شهيد چمران براي شركت در مراسم سخنراني محمدرضا عارف جلوگيري شد. به گزارش ايرنا، حراست دانشگاه شهيد چمران اهواز ظهر چهارشنبه از ورود يكي از كانديداهاي مجلس دهم شوراي اسلامي براي حضور در مراسم سخنراني محمدرضا عارف جلوگيري كرد.
 همچنين در جريان مراسم سخنراني عارف در دانشكده علوم دانشگاه شهيد چمران، از دو نامزد ديگر نيز خواسته شد از سالن خارج شوند و اين دو كانديدا به اجبار سالن را ترك كردند. يكي از اين نامزدها در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اگر از قبل به ما اعلام مي‌شد كه اجازه ورود به دانشگاه نداريم، به آنجا نمي‌رفتيم. وي افزود: در اين مراسم تنها قصد حضور داشتيم و قرار نبود سخنراني يا صحبتي داشته باشيم.

 

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها