• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3518 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

ويژه

رونمايي نسخه جديد بانكداري مجازي پاسارگاد

نسخه جديد بانكداري مجازي بانك‌پاسارگاد، با طراحي و ظاهري جديد عملياتي شد. جهت رفاه حال مشتريان گرامي، تغييراتي در طراحي و شكل ظاهري نسخه جديد بانكداري مجازي بانك‌پاسارگاد، اعمال شده است كه باعث سهولت دسترسي كاربر به منوهاي مختلف و همچنين بهره‌مندي بهتر از خدمات آن شده است. اين نسخه علاوه بر تغيير در طراحي ظاهري، امكاناتي مانند قابليت تطبيق با اندازه‌هاي مختلف صفحه نمايش و همچنين قابليت تطبيق با مرورگرهاي مختلف را داراست.


صنعت بيمه در دوران تحريم خوب عمل كرد

مديرعامل بيمه البرز در گردهمايي سراسري مديران، ‌سرپرستان مناطق و روساي شعب اين شركت، گفت: سال گذشته به دليل تحريم‌هاي بين‌المللي عليه كشورمان سال سختي را پشت سر گذاشتيم اما خوشبختانه با تلاش دولتمردان غيور، فضاي جديدي براي نظام جمهوري اسلامي ايران گشوده شده است.
رسول تاجدار ادامه داد: در اين دوران سخت، صنعت بيمه كشور با درايت مسوولان مربوطه دستاوردها و تجارب زيادي كسب كرد كه از آن جمله مي‌توان به تشكيل كلوپ «پي‌اند‌اي» و تشكيل صندوق ويژه تحريم اشاره كرد. وي تاكيد كرد: ‌با وجود شرايط سخت تحريم، خوشبختانه بيمه البرز در سال گذشته موفقيت‌هاي بزرگي به دست آورد و توانست علاوه بر دريافت تنديس رعايت حقوق مصرف‌كننده از سازمان حمايت از توليد‌كنندگان و مصرف‌كنندگان، دوباره در ليست يكصد شركت برتر قرار گيرد و حتي رتبه خود را ارتقا دهد. همچنين سال گذشته بيمه البرز كماكان در سطح يك توانگري مالي قرار داشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون