• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3522 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

دستگيري 99 درصد سارقان مسلح

ايسنا| ابلاغ دستورالعمل برخورد با باندهاي قاچاق كالا و ارز، برخورد با سارقان مسلح و افزايش تجهيزات پليس براي كشف جرم، سه محور مهم سخنان فرمانده نيروي انتظامي است.
سردار حسين اشتري در همايش فرماندهان نيروي انتظامي با اشاره به اينكه خوشبختانه منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري كه در سال گذشته خطاب به مديران و فرماندهان نيروي انتظامي ابلاغ شده بود در حد قابل قبولي به اجرا رسيد، گفت: امسال برآنيم تا با شناسايي نقاط ضعف و برطرف كردن آنها برنامه‌هاي سال ۹۵ را با رويكردي عملي‌تر به اجرا برسانيم. برخورد با سارقان مسلح و جلوگيري از سرقت‌هاي مسلحانه، از اولويت‌هاي ناجاست و ما اقدامات پيشگيرانه در اين زمينه را انجام خواهيم داد؛ ضمن اينكه هماهنگي‌هاي لازم با قوه قضاييه انجام شده و انجام نيز خواهد شد.
 فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه 99 درصد سارقان مسلح شناسايي و دستگير شده‌اند گفت: ما به جز چند مورد معدود، ديگر سارقان مسلح را شناسايي و دستگير كرديم كه مابقي نيز احتمالا در عمليات‌هاي ديگر پليس دستگير شده‌ يا به هلاكت رسيده و پرونده‌شان دچار پيچيدگي شده است اما همان‌طور كه گفتم برخورد با سارقان مسلح و سرقت‌هاي مسلحانه از اولويت‌هاي اصلي ما است. اشتري ادامه داد: به‌كارگيري دوربين‌هاي مداربسته و رعايت نكات امنيتي از مواردي است كه تا حد زيادي مي‌تواند منجر به كاهش سرقت به ويژه سرقت‌هاي مسلحانه شود. وي افزود: اميدواريم با تجهيزات جديد پليس آگاهي و همچنين امكانات علمي اين پليس در كشف جرايم موفق‌تر باشيم. فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه پس از فرمايشات مقام معظم رهبري درباره لزوم برخورد با دانه‌درشت‌هاي قاچاق كالا و ارز پليس چه اقداماتي انجام داده، گفت: پس از فرمايشات مقام معظم رهبري دستورالعملي را ابلاغ و به تمام استان‌ها اعلام كرديم. تاكيد ما برخورد با باندهاي سازمان‌يافته و قاچاق كالا و ارز است كه در اين زمينه توفيقات خوبي داشته‌ايم و اميدواريم با جديت طرح ادامه يابد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون