• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3527 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

منتخبان تهران اگر در ليست اميد نبودند، راي نمي‌آوردند

در حالي كه حدودا دو هفته ديگر تا شروع به كار مجلس دهم باقي مانده گمانه‌زني‌ها درباره رياست، هيات‌رييسه و تركيب كميسيون‌هاي اصلي مجلس به بالاترين سطح خود رسيده است.   روز گذشته عبدالرضا هاشم‌زايي، نماينده منتخب مردم تهران درباره پيوستن برخي منتخبان ليست اميد به فراكسيون‌هاي ديگر اظهار كرد: هر كسي در غير از ليست اميد در تهران بود راي نمي‌آورد. كساني كه راي آوردند مديون ليست هستند و بايد دين‌شان را ادا كنند، من اگر جاي آنها باشم در فراكسيون اصلاح‌طلبان مي‌مانم.
اين نماينده منتخب فهرست اميد در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه ما تصميم نداريم به اين مسائل دامن بزنيم گفت: اگر اين افراد از فراكسيون ما بروند خيلي هم مهم نيست.
هاشم‌زايي  در ادامه با تاكيد بر لزوم همكاري همه جناح‌هاي حاضر در مجلس افزود: در هر صورت تفاهم شده است كه رقابت صحيح و سالم بين آقاي لاريجاني و آقاي عارف برگزار شود، بعد هر يك از دو طرف پيروز شدند طرف مقابل همكاري كند. هيچ فراكسيوني در انتخاب هيات رييسه بعد از انتخاب رييس كنار نمي‌رود و قرار شده است كه با هدايت آقايان عارف و لاريجاني بقيه مسائل مديريت شود. آنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون