• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3528 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

در تذكري شفاهي مطرح شد

درخواست كريمي قدوسي از رييس‌جمهور براي بركناري حسام‌الدين آشنا

آقاي رييس‌جمهور مشاور شما از ادامه برجام داخلي سخن مي‌گويد

 در اقدامي كم سابقه و از تريبون صحن علني از رييس‌جمهور مي‌خواهد مشاورش را عزل كند. كريمي قدوسي جزو معدود نمايندگان جبهه پايداري است كه در مجلس آينده هم حضور دارد.
نماينده‌اي كه در كنار ساير همفكرانش هر كاري براي ناكام گذاشتن و زمين زدن برجام انجام داد اما اين روزها سوژه تازه‌اي را براي حمله به دولت انتخاب كرده است و بر خلاف ماه‌هاي گذشته كه برجام هدفش بود اين‌بار حسام‌الدين آشنا را در سيبل انتقاداتش قرار داده است.
گفت‌وگوي حسام‌الدين آشنا با نشريه انديشه پويا در مورد برجام داخلي و اينكه رييس‌جمهور برجام داخلي را ادامه مي‌دهد بهانه‌اي براي اين نماينده منتقد دولت شده تا از تريبون مجلس خطاب به روحاني بگويد مشاور خود را عزل كند. آشنا با تاكيد بر «سياست گام به گام براي عبور از ديوارهاي بلند» به عنوان نقشه راه روحاني، گفته بود: حال سياسي مردم سرانجام بهتر شد.  او همچنين درباره انتخابات مجلس و فضاي پس از آن تاكيد كرده بود: اعتماد مردم به صندوق راي برگشت. آشنا با تاكيد بر اينكه «روحاني برجام داخلي را ادامه مي‌دهد»، گفت: رييس‌جمهور فشارهاي زيادي را تحمل كرده است. ديروز كريمي قدوسي با اشاره به اين صحبت‌هاي مشاور رييس‌جمهور درباره برجام داخلي خواستار عزل آشنا شده. به نظر مي‌رسد منتقدان دولت از نقد برجام ناكام مانده‌اند و اين روزها راه ديگري را براي فشار بر دولت روحاني مي‌جويند.
به گزارش ايلنا، جواد كريمي قدوسي در تذكر شفاهي خطاب به رييس‌جمهور با بيان اينكه حسام‌الدين آشنا مشاور شما گفته رييس‌جمهور برجام داخلي را ادامه خواهد داد، افزود: رهبر معظم انقلاب در مشهد با برجام ۲، ۳ و ۴ مخالفت كردند اما مشاور شما از ادامه برجام داخلي سخن مي‌گويد.   او خطاب به رييس‌جمهور متذكر شد: آقاي روحاني، رعايت مواضع رهبري الزام قانوني و شرعي است لذا دست رد به سينه نامحرمان بزنيد و مشاوران اينچنيني خود را عزل كنيد. كريمي قدوسي همچنين در تذكر شفاهي خود از روحاني خواست نتيجه انتخابات اصفهان را قبول كند و مقابل شوراي نگهبان نايستد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون