• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

پرگار

حجم صادرات محصولات شيلاتي ۹۰ هزار تن

يك مقام مسوول در سازمان شيلات با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود امسال ۱۸ هزار تن ميگو توليد شود، گفت: براساس پيش‌بيني‌ها، ميزان صادرات محصولات شيلاتي در سال‌جاري به حدود ۹۰ هزار تن خواهد رسيد. عيسي گلشاهي درباره ميزان توليد ميگو در سال ‌جاري به مهر گفت: اگر سيستم بانكي نقدينگي مورد نياز صنعت را به موقع فراهم كند، امكان افزايش توليد در اين زمينه وجود دارد اما با توجه به شرايط موجود، بعيد به نظر مي‌رسد كه به نقدينگي لازم در اين زمينه برسيم.
مديركل دفتر بهبود كيفيت فرآوري و توسعه آبزيان سازمان شيلات ايران افزود: انتظار ما اين است كه ميزان توليد ميگو در حدود توليد سال قبل باشد، ضمن اينكه سال گذشته حدود ۱۸ هزار تن ميگو در كشور توليد شد.


رشد 8 درصدي مصرف برق در پيك تابستان

 مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران گفت: امسال نسبت به سال گذشته با رشد 8 درصدي مصرف برق در پيك تابستان مواجه هستيم.
رضا رياحي با اشاره به نزديك شدن تابستان گفت: با توجه به نزديكي تابستان و پيك پيش رو در سال 95 بايد با همفكري مناطق تمهيداتي انديشيده شود كه بتوانيم با سربلندي پيك را پشت سر بگذاريم.
وي افزود: امسال نسبت به سال گذشته شرايط كمي متفاوت بوده و رشد 8 درصدي را شاهديم و اين امر نشانگر كمبود 3000 مگاوات توليد در اين بخش خواهد بود.
رياحي ديسپاچينگ‌هاي مناطق را بازوي اجرايي ديسپاچينگ ملي خواند و افزود: ديسپاچينگ مناطق به عنوان بازوي اجرايي ديسپاچينگ ملي بوده و به دنبال تقويت آنها هستيم، به طوري كه طي تمهيدات انديشيده شده ديسپاچينگ مناطق ديتاهاي تمامي پست‌ها را به‌صورت يكجا در ديسپاچينگ جمع‌آوري كرده و به ديسپاچينگ ملي ارايه
 مي‌دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون