• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

آدم‌ربايان دستگير شدند

ربودن پدرزن سر طلاق و مهريه

اعتماد|دامادي كه با همكاري سه نفر از دوستان خود پدرزنش را ربود دستگير شد. اين داماد 31 ساله انگيزه‌اش را از ربودن پدرزنش اختلاف با همسرش بيان كرد. او در اعتراف هايش با بازپرس پرونده گفت: با همسرم اختلاف داشتم و هر موقع به خانه پدرزنم مي‌رفتم، آنها من را به منزل‌شان راه نمي‌دادند و از من مي‌خواستند كه مهريه و نفقه همسرم را به او بدهم. اين كار را كردم تا نشان بدهم كه نمي‌توانند هر وقت كه مي‌خواهند من را تهديد كنند. پدرزن اين مرد در ساعت‌هاي بعدازظهر بهمن‌ماه سال گذشته به اداره پليس آگاهي مراجعه كرد و گفت: من بنّا هستم و 55 سال سن دارم.
چند روز پيش مردي با من تماس گرفت و از من خواست تا براي رسيدگي به كارهاي بنّايي ساختمان نيمه‌كاره‌اش با او به منطقه خاوران بروم. مثل هميشه براي ديدن كار با او قرار ملاقات حضوري گذاشتم و او با مرد ميانسال ديگري كه در خودروي پرايدش نشسته بود نزد من آمد.
من سوار خودروي آنها شدم و بعد از طي شدن مسيري كوتاه راننده ايستاد و دو نفر ديگر را هم سوار خودرو كرد. يكي از آنها با يك كلاه صورتش را پوشانده بود. آنها من را به بيابان‌هايي در نزديكي قزل‌حصار بردند. ماشين را نگه داشتند. آن‌وقت مردي كه صورتش را پوشانده بود كلاهش را برداشت و ديدم كه اين مرد دامادم است. من روي صندلي عقب خودرو نشسته بودم كه ناگهان اين افراد من را با چاقو تهديد و مجبورم كردند تا 10 فقره سفته سفيد و چهار مبايعه‌نامه را امضا كنم. همچنين آنها مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد همراهم را سرقت كردند و چيزي نزديك به يك ساعت و نيم بعد من را در اطراف خيابان نباتي رها كردند.
پس از ثبت شكايت مرد ميانسال، سعيد احمدبيگي بازپرس امور جنايي تهران دستور دستگيري داماد شاكي به نام ياسر و شناسايي ساير متهمان را صادر كرد. يكي از همدستان داماد آدم‌ربا در تاريخ هشتم ارديبهشت امسال دستگير شد و در اعترافاتش به بازپرس گفت: من مكانيك بودم و 10 سال پيش با ياسر دوست شدم. ما معمولا با هم مواد مصرف مي‌كرديم. من يك بار ديگر هم به جرم درگيري و نزاع، 11 ماه در حبس بودم و دو ماه قبل از عيد آزاد شدم. يك روز ياسر پيش من آمد و گفت با همسرش اختلاف پيدا كرده و قصد دارد پدرزنش را براي زهرچشم گرفتن از خانواده همسرش بربايد. ياسر از من براي اين كار كمك خواست و به دليل مصرف مواد مخدر و احتياج به پول با او همكاري كردم. در روز آدم‌ربايي، يكي از دوستان دوران حبسم را در جاده خاوران ديدم و او را هم سوار خودرويم كردم، بعد با هم به دنبال پدرزن ياسر رفتيم. ياسر آخرين نفي بود كه سوار ماشينم كردم؛ قرار بود ياسر بابت اين كار يك ميليون تومان به من بدهد اما حدود 800 هزار تومان نصيبم شد. سه متهم اين پرونده روز 28 ارديبهشت ماه دستگير شدند و دستور دستگيري ديگر متهم پرونده نيز
داده شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون