• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

خبر

آتش‌سوزي در بيمارستان قائم مشهد

ايرنا| اين حريق پيش‌ازظهر روز سه‌شنبه در طبقه دوم يكي از ساختمان‌هاي بيمارستان قائم و در بخش فيزيوتراپي و شنوايي‌سنجي رخ داد. مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني مشهد گفت: تجهيزات حرارتي برودتي و تهويه اين طبقه در دست نصب بود و هيچ بيماري در اين طبقه بستري نيست. خاكپور افزود: آتشي كه از قسمت سقف كاذب اين بخش آغاز شده بود و كل طبقه را دچار دودگرفتگي كرده بود با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار و از دو تخليه شد. اين حريق خسارت جاني نداشت و علت آن نيز در دست بررسي است. اين در حالي است كه در تاريخ 14 ارديبهشت ماه هم در آتش‌سوزي بيمارستاني در برازجان يك معلول جان خود را از دست داد.


مهار آتش در انبار باگاس كاغذ پارس

ايرنا|  مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول از مهار آتش‌سوزي انبارهاي باگاس كارخانه كاغذ پارس هفت‌تپه پس از 9 ساعت خبر داد. اين در حالي است كه بخشي از محصول باگاس كارخانه كاغذ پارس هفت تپه در شوش خوزستان از ساعت 18 عصر دوشنبه طعمه آتش شده بود. عبدالحسين معظم‌فر گفت: در پي اين آتش‌سوزي دو دستگاه خودرو سنگين مهار آتش از دزفول به محل حادثه اعزام شد. وي با اشاره به گسترش آتش به دليل وزش باد شديد در منطقه گفت: در پي گسترش آتش‌سوزي ماموران آتش‌نشاني با 11 دستگاه خودرو مهار آتش از شهرهاي شوش، حر، الوان، شاوور و شركت‌هاي اطراف نيز عازم محل شدند. با تلاش ماموران آتش‌نشان شهرهاي شمال خوزستان اين آتش‌سوزي حوالي ساعت سه بامداد سه‌شنبه پس از 9 ساعت كامل مهار شد.


 16عضو يك شركت هرمي در سرعين دستگير شدند

ايرنا| فرمانده انتظامي شهرستان سرعين از دستگيري 16 جوان غير بومي عضو يك شركت هرمي در اين شهر گردشگري در غرب استان اردبيل خبر داد. سرهنگ طهمورث اميدي گفت: اين افراد در خانه مسافري در شهر سرعين سكونت داشته و تاكنون مبلغ دو ميليارد ريال از جوانان شهرستان سرعين سودجويي كرده بودند. دستگيري اين باند با هوشياري ماموران انتظامي و گزارش شهروندان سرعيني صورت گرفت و متهمان تحويل ارگان قضايي شدند. او در تشريح چگونگي متلاشي كردن اين باند هرمي اظهار كرد: پيرو گزارش‌هاي مردمي در مورد تردد افرادي مشكوك در يكي از خانه‌هاي مسافر شهر، ماموران انتظامي با استفاده از شگردهاي پليسي و با هماهنگي مقام قضايي اين افراد را شناسايي و دستگير كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون