• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

استقلال خوزستان در شوك رفتار عجيب سرمربي

ويسي با سپاهان تمام كرد

چند هفته قبل از پايان رقابت‌هاي ليگِ برتر پانزدهم، حرف و حديث‌هايي درباره علاقه باشگاه سپاهان به امضاي قرارداد با عبدالله ويسي براي فصل آينده در رسانه‌ها مطرح شد. انتخاب سرمربي موقت براي سپاهان، نشان مي‌داد اين باشگاه جست‌وجو براي يك انتخاب ويژه در تابستان را آغاز كرده و ويسي، اولويت اول اين باشگاه به شمار مي‌رود. بعد از قهرماني استقلال خوزستان در ليگ برتر و پايان درخشانِ داستانِ استثنايي اين تيم، باشگاه‌ اصفهاني مصرانه‌تر از هميشه وارد عمل شد تا اين‌بار با پيشنهادي علني و بدون پنهان‌كاري، مذاكره با پپ گوارديولاي وطني را ادامه بدهد. عبدالله ويسي دوشنبه شب گذشته در نود، توافق نهايي با سپاهان را تكذيب كرد اما از لحن نرم صحبت‌هاي او پيدا بود كه اين قرارداد به زودي امضا مي‌شود تا ويسي بعد از يك فصل رويايي، از ناشناخته‌ترين قهرمان همه ادوار ليگ، به نيمكت پرافتخارترين تيم ليگ برتر منتقل شود. به هر حال او در مصاحبه‌هاي خود به صراحت اعلام كرد كه صبح سه‌شنبه با مديران باشگاه سپاهان جلسه دارد. او حتي در اظهارنظري عجيب به اين موضوع اشاره داشت كه سپاهان از او درخواست كمك كرده و تصميم دارد به اين تيم كمك كند. منتها همه‌چيز به رفتار مديران استقلال خوزستان بستگي خواهد داشت.
در شرايط كنوني مديران باشگاه استقلال خوزستان و مسوولان اين استان به‌شدت از رفتار‌هاي ويسي گله‌مند هستند. چرا كه آنها اعتقاد دارند اين مربي از مدت‌ها قبل تصميم خود براي حضور در سپاهان را اتخاذ كرده بود. به هر حال اين مربي بعد از مذاكرات روز گذشته‌اش با پرافتخارترين تيم ليگ برتر ايران، به توافق نهايي رسيد اما عقد قرارداد نهايي را به چند روز بعد موكول كرد. ويسي كه پيش از اين هم گفته بود اگر از استقلال اهواز جدا شود هدايت سپاهان را برعهده مي‌گيرد درباره مذاكرات روز گذشته‌اش گفت: «با سپاهان توافق كرده‌ام اما هنوز قراردادي نبسته‌ام. قرار است در اين يك هفته كه به دوبي مي‌روم تصميم نهايي را بگيرم. ممكن است در استقلال خوزستان بمانم. هر امكاني وجود دارد. در اين يك هفته همه‌چيز معلوم مي‌شود. من در حال حاضر يكي، دو پيشنهاد خارجي دارم كه بخشي از سفرم به دوبي به همين خاطر است. كشورش را نمي‌گويم ولي پيشنهادي از شرق آسياست.»
اصغر باقريان، مديرعامل سپاهان صبح امروز با عبدالله ويسي نشستي داشت تا درخصوص همكاري با اين مربي مذاكرات نهايي را انجام دهد. او درباره نتايج اين جلسه گفت: «در اين نشست به‌ غير از من و نيكفر، رييس و سلطان‌حسيني، عضو هيات‌رييسه باشگاه سپاهان نيز حضور داشتند و با ويسي در مورد همه مسائل به توافق رسيديم. اختلاف‌نظري بين ما و ويسي وجود ندارد و فقط اين مربي فرصتي سه،‌چهار روزه براي امضاي قرارداد از ما خواسته است. او مي‌خواهد يك‌سري مسائل را با مسوولان باشگاه استقلال خوزستان مطرح كند و مذاكراتي با آنها داشته باشد تا بعد از آن تصميم نهايي را به ما اعلام كند.»
گفته مي‌شد ويسي شرط گذاشته پنج بازيكن را با خودش از استقلال خوزستان به سپاهان بياورد كه اين مساله فشار مالي سنگيني را روي دوش اين باشگاه اصفهاني مي‌گذارد. اما باقريان در اين باره هم گفت: «اين موضوع صحت ندارد و ويسي چنين شرطي نگذاشته است، اما فراموش نكنيد سرمربي تيم اختيار تام دارد تا هر بازيكني را كه مي‌خواهد براي جذب شدن به باشگاه اعلام كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون