• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

تيم‌هاي بزرگ از استقلال خوزستان درس بگيرند

رسول كربكندي

1-  در ليگ امسال در پايين و بالاي جدول هيجان خاصي وجود داشت و تا روز پاياني تيم قهرمان و تيم‌هاي سقوط‌كننده به ليگ دسته اول مشخص نبودند. در روز پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر امسال، سه تيم تا هفته آخر شانس قهرماني داشتند و تيم‌هاي پايين جدول نيز در رقابتي حساس براي باقي ماندن در ليگ تلاش مي‌كردند. تيم‌هاي استقلال، تراكتورسازي و پرسپوليس هزينه‌هاي زيادي را براي جذب بازيكن‌هاي مطرح كرده بودند و شانس قهرماني نيز داشتند اما استقلال خوزستاني به مقام قهرماني دست يافت كه كمتر كسي فكرش را مي‌كرد.
2-  عبدالله ويسي و بازيكنانش با تلاشي كه براي كسب عنوان قهرماني كردند، درس بزرگي به ليگ ما دادند؛ آنها نشان دادند كه هزينه زياد و جذب بازيكنان بزرگ و به اصطلاح ستاره‌ها تضمين‌كننده قهرماني نيست و مي‌توان با هزينه كم، مربي جوان و استفاده از بازيكنان با انگيزه همه معادلات را برهم زد. بنده خواستار توجه ويژه مديران باشگاه‌هاي فوتبال به مربيان جوان داخلي و بازيكنان با انگيزه و بومي هستم.
3- پرسپوليس توانست با مديريت و برنامه‌ريزي مناسب درحالي كه در پايين‌ترين نقطه جدول ليگ بود، به بالاي جدول برسد و در نهايت نيز بالاتر از استقلال تهران و هم امتياز با استقلال خوزستان و به دليل تفاضل گل كمتر در مكان دوم قرار بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون