• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3530 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

استقلال به يك نفر مثل«برانكو» نياز دارد

مسعود معيني

1- ما تصميم به تشكيل كارگروهي با حضور بنده، ‌پورحيدري، ‌افشارزاده و جهانيان گرفتيم تا از اين به بعد هرگونه امضاي قراردادي چه مربي و چه بازيكن از طريق اين كارگروه باشد و دست دلالان از استقلال كوتاه شود. وقتي منصور پورحيدري با بازيكني صحبت كند ديگر هيچ كس نمي‌تواند انگ دلالي به او بزند. قرار است كليه كارها شفاف باشد تا ديگر شاهد بستن قراردادهاي عجيب نباشيم. حتي قرارداد مربيان آكادمي هم زيرنظر اين كارگروه بسته مي‌شود. مساله مهمي كه تصميم گرفته‌ايم اين است كه بازيكن خارجي تحت هيچ شرايطي جذب نكنيم البته اين مساله به صورت شفاهي مطرح شد و همه اعضا اين مورد را قبول كردند واگر روزي به هر دليلي تصميم گرفته شود كه بازيكن خارجي بگيريم مطمئن باشيد كه به صورت بازي به بازي با اين بازيكن قرارداد امضا مي‌شود. استقلال به اندازه كافي بابت جذب بازيكن خارجي ضربه خورده است.
2-  در مورد چگونگي فعاليت آكادمي استقلال صحبت‌هاي زيادي مطرح شد و من به دوستان هيات‌مديره گفتم وظيفه آكادمي پرورش بازيكن است و ما دنبال استراتژي به نام قهرماني در تيم‌هاي پايه نيستيم. چه معني دارد كه بحث آبي و قرمز را به صورت رقابتي در آكادمي راه انداخته‌ايم. به همين دليل بايد در تفكرات‌مان در اين بخش تجديدنظر كنيم. همچنين با تصميم‌هاي جديدي كه گرفته‌ايم هرگونه سوءاستفاده از آكادمي را بسته‌ايم. برخي فكر مي‌كنند ما متوجه نمي‌شويم كه چه خبر است.
3-  مديريت باشگاه تصميم به تحولات مديريتي در جهت رشد استقلال گرفته است و من به شخصه هيچ ترس و واهمه‌اي از كسي ندارم و معتقدم هستم كه مديريت باشگاه بايد قدرت بيشتري بگيرد و اين مدير باشد كه تصميم‌گيرنده نهايي در امور باشد و نبايد سرمربي تيم تعيين‌كننده قرارداد بازيكنان باشد. قرار است تمام قراردادها جلوي خود ما امضا شود.
4-  سال گذشته منصوريان در بيانيه‌اي به صورت غير مستقيم عنوان كرد تا برخي آقايان در هيات‌مديره هستند من به استقلال نمي‌آيم اما اين صحبت‌ها بچه‌گانه است. مثل اين مي‌ماند كه من بگويم اگر منصوريان سرمربي استقلال شود من از هيات‌مديره مي‌روم. مگر ما بچه‌ايم؟ من دو سال پيش بزرگ‌ترين خدمت را به منصوريان كردم تا به استقلال نيايد، او با دو سال گذشته خود خيلي تفاوت كرده است و حالا مي‌توانم بگويم كه او مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي داخلي ما باشد. اما باشگاه استقلال براي اينكه بتواند به يك روند آرام برسد به يك گزينه قوي خارجي مثل برانكو نياز دارد تا حاشيه‌ها را جمع كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون