• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3532 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

متهم مردي 60 ساله است

قتل خواهر در عصبانيت آني

اعتماد| مردي كه پس از درگيري شديد با خواهرش و كوباندن او به زمين، به اتاقش رفت و خوابيد، هرگز تصور نمي‌كرد كه پس از بيدار شدن با جسد غرق خون او روبه‌رو شود.
شامگاه پنجشنبه ماموران كلانتري 134 شهرك غرب از وقوع يك فقره قتل در ساختماني سه طبقه در سعادت‌آباد باخبر شدند. با حضور آنها در محل مشخص شد كه مقتول زني 65 ساله است كه با برادر خود اختلافات شديدي داشته و دقايقي قبل از حادثه نيز  با  او درگير شده است.
 با به دست آمدن اين سرنخ، برادر 60 ساله مقتول مورد بازجويي قرار گرفت و راز قتل فاش شد. او در همان ابتدا به كشتن خواهرش اعتراف كرد و گفت: «پس از فوت پدر و مادرم، همراه خواهرم در اين ساختمان سه طبقه زندگي مي‌كرديم اما در يك سال گذشته هيچ ارتباطي با هم نداشتيم و اصلا او را نديده بودم. روز حادثه، پس از ترخيص شدن از بيمارستان به خانه برگشتم. ساعت دو بامداد، وارد راهرو طبقه اول كه شدم خواهرم به سمتم آمد و گفت: «تو مدام در حال خوشگذراني هستي.» او سنگي در دست داشت كه با همان به سمتم حمله كرد و ضربه‌اي به دستم زد. من هم او را بلند كردم و به زمين كوبيدم. بعد به واحد خودم رفتم و تا ساعت 3 بعد از ظهر خوابيدم.»
برادر مقتول ادامه داد: «از خواب كه بيدار شدم، تصميم گرفتم به خريد بروم اما وقتي به راهروي طبقه اول رسيدم، ديدم خواهرم همانجا غرق خون افتاده. همان لحظه متوجه شدم كه به خاطر درگيري چند ساعت قبل‌مان اين اتفاق برايش افتاده. ساعت‌ها گيج بودم و نمي‌دانستم بايد چه كار كنم، سرانجام ساعت 9 شب با اورژانس و پليس تماس گرفتم و همه‌چيز را گفتم.» او در ادامه اعترافاتش از اختلاف شديد با مقتول پرده برداشت و گفت: «از يك سال پيش كه مادرم فوت كرد، من به خانه خواهرم نرفتم و او را نديدم.» تحقيقات اوليه پليسي نشان مي‌دهد كه اين اختلاف تا آنجا پيش رفته بود كه مقتول براي دريافت پول آب و برق از برادرش نيز براي او در تابلوي اعلانات برگه‌اي در اين خصوص مي‌گذاشت.
با اعتراف مرد 60 ساله به قتل خواهرش، قاضي محسن مديرروستا، بازپرس ويژه قتل دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و تحويل متهم به كارآگاهان اداره آگاهي را صادر كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون