• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3532 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

سردار آزمون: هنوز به سطح آرسنال و ميلان نرسيده‌ام

به بازي‌هاي دوستانه بزرگ نياز داريم

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد اين تيم براي آماده شدن نياز به رويارويي با تيم‌هاي بزرگ در بازي‌هاي دوستانه دارد. سردار آزمون در آستانه آغاز اردوي تيم ملي اظهار كرد: « طبيعتا خوشحالم كه دوباره مي‌توانم با پيراهن تيم ملي به كشورم خدمت كنم. من و ساير بازيكناني كه به اردو دعوت شده‌ايم با انگيزه وارد اردو خواهيم شد و آماده‌ايم تا بتوانيم قدم مهمي را در راه آماده‌سازي تيم ملي جهت حضور در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني‌برداريم. تيم ملي ايران در رده‌بندي فيفا بهترين تيم آسياست بنابراين بايد در حد بهترين تيم قاره آماده شويم. در اين راه نياز داريم مثل تيم‌هايي مانند استراليا، ژاپن و كره جنوبي در ديدارهاي دوستانه به مصاف تيم‌هاي بزرگ‌تر برويم و براي‌مان خوب نيست كه مقابل تيم‌هايي به ميدان برويم كه حرفي در فوتبال دنيا ندارند. اگر بتوانيم با تيم‌هاي بزرگ بازي كنيم، ‌راحت‌تر مي‌توانيم در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به مصاف تيم‌هايي مانند كره جنوبي، ازبكستان، قطر، چين و روسيه برويم.»
آزمون كه در ليگ روسيه عملكرد درخشاني داشت و باعث صعود تيمش به رقابت‌هاي باشگاهي اروپا شد، درباره شرايطش در روستوف هم به سايت تيم ملي گفت: « خدا را شاكرم كه در هفته‌هايي به اين مهمي مي‌توانم براي تيمم موثر واقع شوم. من در روستوف با قلبم بازي مي‌كنم چون واقعا اين تيم را دوست دارم. اين تيم همان تيمي است كه باعث شد من از افتي كه داشتم خارج شوم و به جايي برسم كه دوست دارم. البته هنوز كارهاي زيادي مانده كه بايد انجام بدهم و نمي‌خواهم در يك سطح بمانم. اگر ما توانسته‌ايم تا اينجا موفق باشيم و در كورس قهرماني بمانيم به خاطر تلاش دسته جمعي است كه در تيم‌مان انجام شده است.»
او درباره انتخابش به عنوان محبوب‌ترين بازيكن روستوف در فصل رو به پايان نيز تاكيد كرد:
« آنها واقعا به من لطف دارند. مثل اين شرايط را هيچ جاي ديگر تجربه نكردم و حقيقتا بايد بگويم كه فكر نمي‌كردم كه آنقدر بين هواداران محبوب شوم. دست‌شان درد نكند كه من را انتخاب كردند. مطمئنا اين انتخاب برايم خيلي مهم و با ارزش است و برايم انگيزه بزرگي خواهد بود كه در آينده بهتر و بيشتر كار كنم.»
آزمون درباره اظهارنظر يكي از كارشناسان روسي كه گفته بود سطح تو در حد ميلان و آرسنال شده است، اعلام كرد: « طبيعي است وقتي يك بازيكن چند گل مي‌زند چنين بحث‌هايي مطرح مي‌شود اما واقعيت اين است كه من هيچ پيشنهادي ندارم و اصلا سطحم در حد تيم‌هايي كه شما نام برديد نيست. اكنون هم همه تمركزم روي بازي آخر و مهمي است كه پيش‌رو داريم. ان‌شاءالله ببينيم كه بعد از اين بازي چه تصميمي مي‌گيريم. برايم مهم است كه جايي بازي كنم كه مثل امسال بتوانم در آن خوب باشم و پيشرفت كنم. امسال برايم سال بسيار خوب و رويايي بود و توانستم در تيمي بازي كنم كه همه در آن زحمت مي‌كشند بنابراين اولويتم براي بازي جايي است كه بتوانم در آن پيشرفت كنم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون