• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3538 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

نقش رسانه‌ها در تزريق اميد به جامعه انكارناپذير است

دكتر بهرام سبحاني، مديرعامل شركت فولادمباركه اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رساني دقيق به جامعه گفت: بنگاه‌هاي صنعتي و رسانه‌ها در كنار همديگر مي‌توانند به صورت مكمل در ترويج اطلاعات دقيق و وثيق به جامعه ايفاي نقش كنند و خبرنگاران در اين فرآيند نقش كليدي دارند. مديرعامل شركت فولادمباركه افزود: تمامي فعاليت‌هايي كه در يك بنگاه صنعتي انجام مي‌شود اگر به صورت صحيح اطلاع‌رساني نشود نمي‌تواند در جامعه پيرامون خويش اثرگذار باشد.
سبحاني حضور اصحاب رسانه در خطوط توليد فولادمباركه را موثر دانست و افزود: وقتي خبرنگاران در محيط صنعت حضور مي‌يابند و از نزديك با فعاليت‌هاي يك مجموعه بزرگ صنعتي مثل فولادمباركه آشنا مي‌شوند، قطع به يقين در انعكاس دستاوردها و عملكرد شركت ياري رسان خواهند بود و در مقابل، شركت فولادمباركه نيز از اين اقدام خبرنگاران منتفع مي‌شود.
مديرعامل بزرگ‌ترين توليدكننده فولاد خاورميانه خاطرنشان كرد: شركت فولادمباركه اصفهان در راستاي سياست‌هاي خود و استراتژي تعريف شده در ارتباط با رسانه‌ها، توانسته رابطه تنگاتنگي با رسانه‌هاي جمعي برقرار كرده و دستاوردهاي خود را به اطلاع عموم برساند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون