• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3547 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

ويژه

اهداي تنديس بانك دوستدار محيط زيست به اقتصادنوين
با حضور معاون رييس‌جمهور و رييس كل بانك مركزي تنديس بانك دوستدار محيط زيست به مديرعامل بانك اقتصادنوين اهدا شد. همزمان با امضاي تفاهمنامه ميان سازمان حفاظت محيط زيست و بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و افتتاح پرديس نوين، از بانك اقتصادنوين به عنوان «بانك دوستدار محيط زيست» تقدير شد. به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، در مراسم تبادل اين تفاهمنامه و افتتاح پرديس نوين كه با حضور ابتكار معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست و سيف رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد به پاس فعاليت‌هاي ارزنده بانك اقتصادنوين در حوزه محيط زيست، تنديس «بانك دوستدار محيط زيست» به حسن معتمدي، مديرعامل اين بانك اهدا شد.
معصومه ابتكار در اين مراسم با تاكيد بر نگاه ويژه رييس دولت يازدهم به موضوع محيط زيست گفت: اين توجه در حالي است كه دولت با اولويت‌هاي بسياري در حوزه اقتصاد، اشتغال و بين‌الملل مواجه است.

دستور پرداخت گروهي پايا
در راستاي توسعه خدمات مبتني بر بانكداري شركتي و جلب رضايت مشتريان، نرم‌افزار ثبت دستور پرداخت گروهي پايا در شعب بانك سينا راه‌اندازي شد. به گزارش روابط عمومي بانك سينا اين نرم‌افزار، امكاني را براي مشتريان فراهم مي‌سازد تا كليه دستور پرداخت‌هاي خود را در يك فايل ثبت كرده و به بانك ارايه دهند. بر اين اساس، تعداد انتقالات در هر دستور پرداخت نامحدود است و با ارايه فايل توسط مشتري، امكان ثبت و تاييد دستور پرداخت‌ها به صورت گروهي وجود دارد.
طبق اين گزارش، دستور پرداخت‌هاي گروهي عمدتا براي پرداخت‌هاي تجاري كاربران شركتي و سازماني است و امكاناتي نظير پرداخت حقوق و مستمري و پرداخت سود سهام و اوراق بهادار را براي مشتريان فراهم مي‌سازد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون