• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3149 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ دي

خبر كوتاه

خود كريمي تصميم مي‌گيرد در چه جايگاهي به پرسپوليس كمك كند

حضور علي كريمي در تمرين پرسپوليس شائبه بازگشت او به ميادين را بر سر زبان‌ها انداخته است. مساله‌يي كه جادوگر فوتبال ايران هنوز واكنشي به آن نشان نداده است. كريمي كه چندي پيش در شب اعزام تيم ملي به جام ملت‌هاي آسيا از دستياري كي‌روش به دلايلي نا معلوم انصراف داد،اين بار با بازگشت به پرسپوليس حسابي خبرساز شده است و بايد ديد كه در روزهاي آينده چه اتفاقاتي رخ خواهد داد. سرمربی پرسپولیس  اما می‌گوید از علی کریمی خواسته تا در جایگاهی که خودش می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند. حمید درخشان پس از تمرین روز گذشته  در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره وضعيت تيمش صحبت‌هايي را مطرح كرد. درخشان درباره حضور علی کریمی در تمرین پرسپوليس تاكيد كرد:  «بارها گفته‌ام در باشگاه پرسپولیس به روی پیشکسوتان این باشگاه باز است. قدم علی کریمی روی چشم ماست. این بازیکن برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم که حضور او تداوم داشته باشد و بیشتر در کنار ما باشد». درخشان در پاسخ به این سوال که آیا کریمی قرار است به عنوان کمک مربی در کنار تيم باشد يا دوباره به ميادين بازگردد ،گفت:« ما از حضور کریمی استقبال می‌کنیم. ما به دنبال این هستیم که از کریمی در جایگاهی که خودش می‌خواهد کمک بگیریم. من به کریمی گفتم کنار ما باش و به ما کمک کن. علی کریمی امروز اینجا آمد و من هم از او خواستم که به ما کمک کند اما این که در چه جایگاهی می‌خواهد به ما کمک کند به خودش واگذار کردیم که انتخاب کند».

 

حواشي، پديده تورنمنت مشهد را لغو كرد

در حالي كه قرار بود در روزهاي تعطيلي ليگ برتر فوتبال، تورنمنتي چهارجانبه با همكاري بنياد شهيد و سازمان ليگ از 19 دي‌ماه در مشهد برگزار شود خبر از لغو اين مسابقات داده شد. قرار بود از بين پنج تيم پديده خراسان، ‌تراكتورسازي، ملوان، سپاهان و فولاد چهارتيم در اين تورنمنت شركت كنند ولي از چندي پيش خبرهايي از لغو اين رقابت‌ها شنيده مي‌شد. هاشم صيامي، مدير تربيت‌بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي در اين باره گفت: «هماهنگي‌هاي اين تورنمنت چندجانبه از طرف بنياد شهيد تهران انجام شده‌ بود اما با توجه به حواشي كه حول باشگاه پديده شانديز خراسان رخ داد، قرار بر اين شد كه با توجه به از دست رفتن زمان اين تورنمنت اصلا برگزار نشود» اين در حالي است كه پيش از اين باشگاه پديده خراسان اعلام كرده بود اين تورنمنت هيچگونه ارتباطي با شركت يا باشگاه پديده ندارد و تيم فوتبال پديده خراسان هم همانند ساير تيم‌ها به اين تورنمنت دعوت شده است.

 

نگفته‌ام قرار است كفاشيان استيضاح شود

عضو مجمع فدراسيون فوتبال گفت: مجمع بعدي فدراسيون فوتبال در اسفند ماه برگزار خواهد شد. امير عابديني كه روز گذشته در خصوص بودجه فدراسيون فوتبال با علي كفاشيان جلسه داشت در اين خصوص عنوان كرد: بررسي بودجه در دستور كار ما قرار دارد و مطمئناً به صورت دقيق اين مساله پيگيري مي‌شود. با توجه به شرايط موجود مجمع بعدي فدراسيون هم اسفند ماه برگزار خواهد شد. عابديني درباره اينكه آيا كفاشيان براي حضورش به عنوان نايب‌رييس يا دبيركل فدراسيون فوتبال صحبتي كرده است، گفت: تاكنون نه پيشنهادي به من داده شده و نه صحبتي در اين خصوص شنيده‌ام. از نظر من هم بهترين گزينه براي نايب‌رييس اول فدراسيون، مهدي تاج است. عضو مجمع فدراسيون فوتبال درباره اينكه پيش از اين گفته بود مجمع مي‌خواهد كفاشيان را استيضاح كند، اظهار داشت: من نگفتم كه قرار است كفاشيان را استيضاح كنيم بلكه گفتم اعضاي مجمع حق دارند از او بخواهند كه استعفا بدهد.

 

شاهزاده اردني رقيب بلاتر شد

شاهزاده اردني كه نايب‌رييس فيفاست از نامزدي خود براي انتخابات رياست فيفا خبر داد. او مي‌گويد زمان تغيير فرار رسيده است و به همين خاطر خود را نامزد كرد. علي بن حسين اردني كه رياست فدراسيون فوتبال اردن و غرب آسيا را برعهده دارد از نامزدي خود در انتخابات رياست فدراسيون بين‌المللي فوتبال خبر داد. اين شاهزاده اردني كه نايب‌رييس فيفا هم است، گفت: تلاش مي‌كنم كه رييس فيفا شوم. ديگر زمان آن فرارسيده است تا اختلافات داخلي را كنار‌گذاريم. اين تصميم را به آساني نگرفتم. بعد از بررسي زيادي كه انجام دادم و بعد از مشورت با دوستانم در فيفا تصميم گرفتم كه خود را نامزد كنم. پيام من اين است كه زمان تغيير فرار رسيده است. فوتبال شايسته مجموعه‌يي با كلاس بالاست كه به خوبي آن را اداره كند و شفافيت و احترام به ارزش‌ها را در دستور كار خود قراردهد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون