• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3596 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

ويژه

از سرگيري همكاري سايپا با كياموتور، نيسان و ايويكو
شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو و صنايع وابسته استان خراسان رضوي با حضور پرقدرت گروه خودروسازي سايپا در مشهد مقدس آغاز به كار كرد.
به گزارش سايپا نيوز، در اين نمايشگاه محصولات جديد سيتروئن از قبيل C3- C4-  C4 Air cross، C 6و همچنين چانگان EADO XT و CS75 از خودروهاي سواري و انواع كاميون‌هاي جديد در كلاس تجاري در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفت.
 مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در حاشيه بازديد از نمايشگاه و حضور در غرفه گروه سايپا اظهاركرد: قرارداد سيتروئن در ماه گذشته قطعي شد و اميدواريم كارهاي عملياتي آن به‌زودي و براساس برنامه زمان‌بندي شده آغاز شود. او از كشنده 44 تني استراليس AS500 توليد مشترك زامياد و ايويكو رونمايي كرد و با اشاره به همكاري توليدكنندگان محصولات تجاري گروه با خودروسازان خارجي نيز افزود: قرارداد همكاري مشترك زامياد با شركت ايويكو آغاز و در حال پيگيري و انجام است.
وي تصريح كرد: همكاري با نيسان نيز براساس قرارداد قبلي به زودي فعال شده و از سر گرفته مي‌شود و همكاري ادامه خواهد يافت. در حوزه همكاري با شركت‌هاي برليانس و چانگان نيز توليد محصول جديد در دستور كار قرار دارد و در حال حاضر برنامه ما تلاش براي افزايش داخلي‌سازي محصولات است.


حدود١٨٧ ميليارد ريال؛ سهم صنايع استان زنجان
طرح‌هاي صنعتي كوچك، متوسط و بزرگ استان زنجان در سه ماهه نخست امسال حدود١٨٧ ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن دريافت كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن تعداد طرح‌هاي صنايع بزرگ استان كه از اين تسهيلات بهره مند شدند به ٤ طرح مي‌رسد كه در مجموع ٧٦ ميليارد ريال به آنها تخصيص يافته است. سهم ١٤ طرح صنعتي كوچك و متوسط استان زنجان نيز در اين ميان به حدود ١١١ ميليارد ريال بالغ شده است. گفتني است، بانك صنعت و معدن در سه ماه نخست امسال در مجموع ١١هزار ميليارد ريال تسهيلات به ٥٣٨ طرح صنعتي كوچك، متوسط وبزرگ در استان‌هاي مختلف كشور پرداخته است. تقدير از بانك صنعت و معدن در شوراي معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفتاد و سومين جلسه شوراي معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مديرعامل و همكاران بانك صنعت و معدن در راستاي اجراي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد تقدير شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن اين شورا پس از استماع گزارش قائم مقام وزير در امور توليد و معاون امور صنايع در خصوص طرح رونق توليد و ارايه نقطه نظرات اعضاي شورا، ضمن تاكيد بر اهتمام ويژه به اجراي برنامه‌ها و اقدامات جاري اين طرح در مسير سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي از بانك صنعت و معدن قدرداني كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون