• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3607 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

ويژه

برگزاري بيست و پنجمين نمايشگاه فرش دستباف
صبح روز دوشنبه 1 شهريورماه 1395 بيست و پنجمين نمايشگاه فرش دستباف با حضور مقامات و مسوولان ذي‌ربط و همچنين علاقه‌مندان و مشتاقان اين بخش در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ج. ا. ايران: بيست و پنجمين نمايشگاه فرش دستباف با حضور نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت و هيات همراه، در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران آغاز به‌كار كرد.
فروش ويژه محصولات سايپا به مناسبت هفته دولت

همزمان با هفته دولت، شرايط فروش ويژه گروه خودرو‌سازي سايپا به همين مناسبت آغاز شد.

 به گزارش سايپا نيوز، رضا تقوي، مدير فروش و بازاريابي گروه سايپا با اشاره به دستاوردهاي جديد گروه خودروسازي سايپا گفت: در مرداد ماه سال جاري گروه سايپا موفق شد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد فروش 164 درصدي را تجربه كند كه بايد قدردان حمايت هموطنان گرامي از توليد داخلي بود.
مدير بازاريابي و فروش گروه سايپا در خصوص شرايط فروش هفته دولت افزود: براي ارج نهادن حمايت هموطنان و در راستاي سياست‌هاي دولت محترم در حمايت از توليد داخلي، گروه خودروسازي سايپا شرايط فروش ويژه‌اي جهت اين ايام اجرا كرده كه سبد فروش گسترده‌اي از محصولات را شامل مي‌شود.


ميدكو، نمونه بارز اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي
 نهمين همايش مشترك انجمن مديريت ايران و دانشگاه خاتم، با عنوان همايش علمي، كاربردي اقتصاد مقاومتي در تاريخ 31 امرداد سال 1395، در محل دانشگاه خاتم و با حضور استادان برجسته كشور، اقتصاددانان، اعضاي انجمن‌هاي علمي، اعضاي انجمن مديريت ايران، كارشناسان و جمعي از دانشجويان برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، در اين همايش مهندس پورمسند، مديرعامل شركت مادر تخصصي توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو) در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتي و ثروت‌آفريني (ارايه تجربه‌ سرمايه‌گذاري‌هاي ثروت‌آفرين و مثمرثمر در اقتصاد ملي) سخنراني كرد. وي ضمن ارايه فيلمي از پروژه‌هاي ارزشمند شركت ميدكو در بخش معدن، در مورد فعاليت‌هاي معدني اين شركت گفت: با فعاليت‌هاي معدني كه در شركت ميدكو آغاز شده است، مجموعه پروژه‌هاي اين شركت از 23 پروژه به 35 پروژه رسيده است كه تاكنون و در كمترين زمان ممكن با بالاترين كيفيت، بيش از 20 پروژه به بهره‌برداري رسيده است. اميدوار هستيم تا پايان سال 1397، اين مجموعه را به اتمام برسانيم. اين شركت همچنين در مدت كمتر از 8 سال، بيش از 90 هزار شغل ايجاد كرده است كه تا دوسال آينده اين رقم به 300 هزار نفر خواهد رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون