انتشار كتاب تازه حسين پاينده با موضوع مطالعه آگهيهاي تجاري تلويزيون
تازهترين كتاب حسين پاينده با عنوان «نقد ادبي و مطالعات فرهنگي» و با موضوع مطالعه نقادانه آگهيهاي تجاري تلويزيون توسط موسسه نشر شهر منتشر شد. پاينده در اين كتاب توضيح ميدهد كه گفتمان فرهنگي خاصي در آگهيهاي تلويزيوني وجود دارد كه ميتوان آن را با رويكردهاي ميان رشتهاي نقد ادبي تحليل و بررسي كرد. او در اين كتاب از مجموعهاي از نظريههاي نقد ادبي مدرن براي كاوش معاني و دلالتهاي فرهنگي آگهيهاي تجاري بهره ميگيرد. كتاب «نقد ادبي و مطالعات فرهنگي» در ۲۵۰ صفحه و با قيمت ۲۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.