• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3634 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

جوليا رابرتز در «دسيسه‌سازي» ايفاي نقش مي‌كند

بازگشت جوليا رابرتز به مسير حرفه‌اي

سينما در سال‌هاي گذشته روي خوشي به جوليا رابرتز نشان نداده است. در اين سال‌ها رابرتز در فيلم‌ بدي بازي نكرده است اما هيچ‌كدام از بازي‌هاي او با كارنامه درخشاني كه در دهه‌هاي 1990 و 2000 از خود بر جاي گذاشته، همخواني ندارد. حالا ظاهرا همه‌چيز در حال تغيير است. او كه پيش از اين براي ايفاي نقش ارين بروكوويچ اسكار بهترين بازيگري زن را از آن خود كرد قرار است در داستاني جنايي بازي كند.
اين فيلم تحت عنوان «دسيسه‌سازي» براساس داستان واقعي زندگي كلي پيترز، مدير انجمن اوليا و مربيان مدرسه‌اي است كه رابرتز شخصيت پيترز را بازي مي‌كند و تهيه‌كنندگي فيلم را بر عهده دارد. اين فيلم براساس كتابي نوشته كلي پيترز و سم رول ساخته مي‌شود اما هنوز فيلمنامه‌نويس آن مشخص نشده است. ممكن است جورج كلوني، همبازي هميشگي رابرتز در اين فيلم ايفاي نقش كند.
 فيلم روايتي از اتفاقي است كه در دستگاه آموزشي كاليفرنيا در سال 2011 مي‌افتد. جيل و كنت ايستر در اتومبيل پيترز قرص و مواد مخدر جاسازي مي‌كنند تا او را از رياست انجمن بركنار و شهرتش را زير سوال ببرند. پيش از جاسازي مواد مخدر، ايسترها كه هر دو وكيل هستند، از رفتار پيترز به ستوه آمده‌اند و حتي از پيترز شكايت كرده‌اند. اين ماجرا از آنجا شروع مي‌شود كه پيترز پسر آنها را بعد از مدرسه نگه داشته است.
ظاهرا رابرتز با ايفاي نقش پيترز به مسير حرفه‌اي خود بازمي‌گردد. بازي در فيلم «زن زيبا» (1990) رابرتز را به ستاره هاليوود تبديل كرد. با بازي در فيلم‌هاي «هوك» (1991)، «عروسي بهترين دوست من» (1997)، «تئوري توطئه» (1997)، «ناتينگ هيل» (1999)، «عروس فراري» (1999) و «لبخند مونا ليزا» (2003) رابرتز به موفق‌ترين بازيگر گيشه بدل شد.
او در سال‌هاي گذشته نقش‌هاي جدي‌تري را بازي مي‌كند و به فضاي تاريك‌تر علاقه بيشتري نشان مي‌دهد. رابرتز در فيلم «روز مادر» به كارگرداني‌گري مارشال شخصيت زني را بازي مي‌كند كه فرزندش را ترك مي‌كند. او در حال حاضر در فيلم «معجزه» به كارگرداني استيون شباسكي، اقتباسي از رماني به همين نام اثر آر. جي. پالاسيو مشغول بازي است. در اين فيلم او مادر پسري 10ساله است كه صورتي ناقص دارد و مبتلا به سندرم تريچر كالينز است.
در سال‌هاي گذشته داستان‌هاي جنايي براساس واقعيت ژانر محبوب به شمار مي‌روند. در سينما و تلويزيون اقتباس از جنايت‌هاي زندگي حقيقي طرفداران زيادي در هاليوود دارد. از سريال «مردم در برابر او.جي.سيمسون» در تلويزيون تا «دسيسه‌سازي» روي پرده نقره‌اي به نظر مي‌رسد مخاطبان به داستان‌هاي واقعي علاقه بيشتري دارند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون