• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3646 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

ثبات نسبي در بازار سكه

 گروه اقتصادي | در دومين روز از هفته جاري در بازار آزاد تهران، قيمت انواع سكه با ثبات مواجه بود و تنها نرخ سكه تمام بهار آزادي طرح جديد، ۲۰۰ تومان كاهش را تجربه كرد؛ نرخ انواع ارز هم تقريبا با كاهشي جزيي مواجه بود. قيمت انواع سكه در بازار آزاد ديروز تهران، با ثبات نسبي مواجه بود. بر اين اساس قيمت سكه تمام بهار آزادي طرح جديد با ۲۰۰ تومان كاهش، به يك ميليون و ۸۳ هزار تومان رسيد، ولي قيمت ساير انواع سكه بدون تغيير بود.  بر اين اساس قيمت هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم يك ميليون و ۸۰ هزار تومان، نيم سكه۵۴۶ هزار تومان، ربع سكه ۲۸۷ هزار تومان و سكه يك گرمي نيز ۱۸۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهاي جهاني ۱۲۵۸ دلار و ۶۰ سنت و هر گرم طلاي ۱۸ عيار ۱۱۰ هزار تومان است.
قيمت هر دلار ۳۵۸۳ تومان، يورو ۴۰۴۴ تومان، پوند ۴۵۳۰ تومان، لير تركيه ۱۱۹۷ تومان و درهم امارات ۹۸۱ تومان است.
در همين حال در بازار ديروز، نرخ دلار امريكا معادل سه هزار و 579 تومان گزارش شده كه نسبت به روز قبل از آن  چهار تومان كاهش يافته است. همچنين پوند انگليس و درهم امارات به ترتيب معادل چهار هزار و 530 و 981 تومان اعلام شده‌‌اند كه با 13 و يك تومان كاهش قيمت نسبت به روز گذشته به فروش مي‌رسند. قيمت لير تركيه، دلار كانادا و دلار استراليا نيز به ترتيب با يك، يك و سه تومان كاهش اعلام شده است. فرانك سوييس هم كه با قيمت سه هزار و 686 تومان معامله مي‌شود نسبت به روز گذشته سه تومان افت قيمت پيدا كرده است.  
كرون سوئد، كرون نروژ و دينار عراق هم تا اين لحظه روندي نزولي را طي كرده‌اند، اين در حالي است كه يورو اروپا با چهار تومان افزايش قيمت نسبت به روز گذشته معامله مي‌شود. منات آذربايجان نيز روندي صعودي را پشت سر گذاشته‌ است و ساير ارزها با همان قيمت‌هاي قبلي به فروش مي‌رسند.  همچنين طبق اعلام بانك مركزي نرخ 39 ارز دولتي نسبت به روز شنبه ثابت اعلام شده است. بر اين اساس نرخ دلار امريكا، 31 هزار و 544 ريال گزارش شده است. همچنين پوند انگليس، فرانك سوييس، يورو و ليرتركيه به ترتيب معادل 39 هزار و 224 ريال، 32 هزار و 276 ريال، 35 هزار و333 ريال و 10 هزار و 342 ريال گزارش شده است.  به گزارش رويترز، هر اونس طلا با افتي 6/1 درصدي نسبت به هفته گذشته يكهزار و 317 دلار و 10 سنت معامله شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون