• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3647 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

پيدا وپنهان

آيا نام خاوري از اعلان قرمز اينترپل حذف شده است‌؟

رييس اينترپل ناجا توضيحاتي را درباره وضعيت پيش آمده درمورد صدور اعلان قرمز براي محمود خاوري در سيستم اينترپل ارايه كرد. به گزارش ايلنا، نام محمود خاوري يكي از ده، يازده نامي بود كه در فهرست ايراني‌هاي اعلان قرمز اينترپل ديده مي‌شد. در روزهاي گذشته اين نام ديگر در سايت رسمي اينترپل وجود ندارد، با اين‌همه سردار مسعود رضواني، رييس اينترپل ناجا درباره خبر حذف اعلان قرمز محمود خاوري مديرعامل فراري بانك ملي در دولت محمود احمدي‌نژاد از سامانه اينترپل مي‌گويد كه اعلان قرمز آقاي خاوري حذف نشده و همچنان به قوت خودباقي است. او با بيان اينكه اين اعلان در سيستم اصلي سازمان اينترپل وجود داشته و در دسترس و مورد استناد و اقدام پليس اينترپل كشورهاست، گفت: اعلان از پرتال عمومي سازمان حذف شده و حدف اين اعلان براي افرادي است كه ارتباط بين اينترپل كشور محل اقامت فرد با اينترپل صادركننده اعلان برقرارشده است.


سخنراني متهم حمله به سفارت عربستان در عزاداري

حسن كردميهن، متهم اصلي ساماندهي نيروهايي كه سال گذشته به سفارت عربستان در تهران حمله كرده بودند دو شب پيش در يك هيات عزاداري سخنراني كرد. به گزارش شبكه‌هاي اجتماعي و بنا بر تصاويري كه منتشر شده است كردميهن در مراسم هيات كبوتران رضوي سخنراني كرد. گفتني است پرونده كردميهن در دادگاه ويژه روحانيت در حال رسيدگي است.


برگرداندن يك مداح افراطي از فرودگاه به قم

دادستان عمومي و انقلاب اسلامي زاهدان گفت: گروه انحرافي مذهبي همزمان با تاسوعاي حسيني در زاهدان پيش از هر اقدامي از سوي نيروهاي اطلاعات سپاه شناسايي و اعضاي آن دستگير شدند. به گزارش جماران، محمد مرزيه اظهار داشت: يك هيات مذهبي در زاهدان كه از طريق دعوت از مداح حاشيه‌اي از قم و توزيع كتب و جزوات انحرافي و وحدت‌ستيزانه در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني به دنبال منحرف كردن افكار مردم اين شهر بود با هوشمندي نيروهاي اطلاعات سپاه سلمان و دستگاه قضايي شناسايي و منحل شد. دادستان عمومي و انقلاب زاهدان افزود: دراين راستا يك مداح با طرز تفكر افراطي، اهانت به مقدسات و حاشيه‌اي از قم كه براي اجراي برنامه‌هاي اين هيات دعوت شده بود با پيگيري دستگاه قضايي و مركز اطلاعات سپاه سلمان در فرودگاه زاهدان قبل از وارد شدن به اين شهر شناسايي و بلافاصله از همان فرودگاه دوباره به قم بازگردانده شد. وي تصريح كرد: همچنين يك نفر از كساني كه در اين هيات قصد اقدام به توزيع و پخش جزوات و كتب انحرافي و وحدت‌ستيزانه داشت بازداشت و بقيه افراد فريب خورده اين هيات نيز بعد از دستگيري و ارشاد و اخذ تعهد آزاد شدند.


بازداشتي‌هاي پديده شانديز به ۲۱ نفر رسيد

قاضي حيدري از بازداشتي‌هاي جديد در پرونده پديده شانديز خبر داد و گفت: تعداد بازداشتي‌هاي اين پرونده به ۲۱ نفر رسيد. به گزارش ميزان، قاضي حيدري، معاون دادستان مشهد، از بازداشتي‌هاي جديد در پرونده پديده شانديز خبر داد و اظهار كرد: تعداد بازداشتي‌هاي پديده شانديز به ۲۱ نفر رسيد. وي گفت: يك نفر از اين افراد به اتهام كلاهبرداري از طريق خريد و فروش اوراق موسوم به سهام و تحصيل مال نامشروع تفهيم اتهام شد. معاون دادستان مشهد چندي پيش در تشريح آخرين جزييات پرونده پديده شانديز از بازداشت 18 نفر در اين زمينه خبر داده بود. گفتني است چندي پيش با انتشار آگهي در جرايد كثيرالانتشار به اشخاص حقيقي و حقوقي كه اموال يا املاكي از پديده در اختيار دارند هشدار داده شد كه اموال خود را بازگردانند چرا كه اين اموال يد اماني است كه در اختيار آنها بوده است.


شهادت خلبان و كمك خلبان سپاه  در سانحه هوايي

روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه از دچار سانحه شدن يك فروند پرنده فوق سبك از نوع جايرو‌پلن در جنوب شرقي كشور خبر داد. به گزارش سپاه نيوز، روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي اعلام‌كرد يك فروند پرنده فوق سبك از نوع جايرو‌پلن نيروي زميني سپاه در بازگشت ازماموريت شناسايي در حوالي ايرانشهر دچار سانحه شد. اين اطلاعيه افزوده است خلبان جايروپلن بنام «احمد مايلي» از رزمندگان نيروي زميني سپاه در اين سانحه به شهادت رسيد و سرنشين ديگر مجروح شد. البته در خبرهاي تكميلي‌ مسوول روابط عمومي قرارگاه قدس جنوب شرق نيروي زميني سپاه در سيستان و بلوچستان گفت: «جعفر حجتي»  نيز به شهادت رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون