• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3647 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

ملي‌پوش فوتسال در گفت‌وگو با سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا

اسماعيل‌پور: برنامه‌هاي AFC باعث پيشرفت فوتسال در آسيا شده است

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي به تيم ملي فوتسال ايران و شرايط احمد اسماعيل‌پور پرداخته است.
 «تيم فوتسال ايران در بازي‌هاي جام جهاني فوتسال كلمبيا ۲۰۱۶ عملكرد بسيار خوبي داشت و توانست در بازي مقابل پرتغال در ضربات پنالتي با نتيجه ۴ بر ۳ پيروز شود. پيروزي تاريخي ايران اين تيم را در رده سوم مسابقات جام جهاني قرار داد. بازيكن گيتي پسند يكي از بازيكنان تيم فوتسال ايران در بازي‌هاي جام جهاني كلمبيا عملكرد بسيار خوبي داشت و در انتخاب بهترين بازيكن تورنمنت نيز در جايگاه سوم قرار گرفت. عملكرد او نشان داد كه در فوتسال آسيا در حال قدرت گرفتن است.»
اسماعيل‌پور در صحبت با سايت AFC گفت: تيم‌هاي آسيايي كه امسال در مسابقات شركت كردند، رشد خوبي داشتند و پيشرفت زيادي كرده بودند. شكي وجود ندارد كه آنها در آينده نتايج بهتري خواهند گرفت. اميدوارم در آينده سرمايه‌گذاري بيشتري در فوتسال آسيا صورت بگيرد، ليگ‌هاي حرفه‌اي پيشرفت كنند و بازي‌هاي خوب نيز در رسانه‌ها انعكاس پيدا كنند تا آگاهي‌ها از فوتسال بيشتر شود. در چند سال اخير فوتسال در ايران پيشرفت زيادي داشته است. بازيكنان با استعداد و جوان فوتسال را شروع كردند. بايد از برنامه‌هاي فوتسال AFC نيز تشكر كرد كه تاثير زيادي بر پيشرفت فوتسال آسيا داشته است.
در ادامه اين گزارش آمده است: «هدف بعدي اسماعيل‌پور تمرين زياد و داشتن كارايي لازم براي بازي كردن در مسابقات فينال است. تيم ايران تلاش مي‌كند تا در مسابقات جام جهاني آينده قهرمان شود.
 اسماعيل‌پور در اين باره اظهار كرد: از تمام كساني كه حمايتم كردند تشكر مي‌كنم. به خصوص خانواده و هواداران. اميدوارم همه از اين پيروزي خوشحال باشند و به تيم افتخار كنند. از AFC بسيار تشكر مي‌كنم كه شانس بازي كردن را به من داد.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون