• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3653 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

انتشار «سرنوشت زنان و دختران» آليس مونرو

كتاب «سرنوشت زنان و دختران» اثر آليس مونرو با ترجمه مريم عروجي توسط انتشارات بوتيمار منتشر شد.
آليس مونرو، نويسنده محبوب كانادايي، برنده نوبل ادبيات است. او بيش از 10 مجموعه داستاني منتشر كرده كه از جمله آنها كتاب «سرگذشت زندگي زنان و دختران» است. كتاب توصيفي زيبا از تجربيات نوجواني دختري به نام «دل جردن» است.
آليس مونرو اين كتاب را در سال 1971 منتشر كرده است.
كتاب «سرنوشت زنان و دختران» از 8 داستان كوتاه تشكيل شده كه به نوعي با يكديگر مرتبطند. داستان‌ها معمولا روندي آرام دارند، ولي حادثه‌هايي در زير اين سطح آرام جريان دارد كه مونرو در طول داستان با ظرافت از آن رمزگشايي و در پايان خواننده را شگفت‌زده مي‌كند. «فلتس‌رُد»، «وارثان جسم زنده»، «پرنسس آيدا»، «عصر ايمان»، «تشريفات و تغييرات»، «سرنوشت زنان و دختران»، «غسل تعميد» و «عكاسي» عنوان‌هاي هشت فصل اين كتاب است.
مونرو مضامين خود را از زندگي روزمره مردم انتخاب مي‌كند و نگاه ويژه‌اي به مسائل و جزييات زندگي زنان دارد. هر چند اين نويسنده كانادايي به مشكلات و دغدغه‌هاي دختران جوان بيشتر علاقه دارد، اما در كتاب‌هاي اخيرش به مسائل زنان ميانسال و سالمند توجه بيشتري نشان داده است.
كتاب «سرنوشت زنان و دختران» اثر آليس مونرو با ترجمه مريم عروجي، با تيراژ 500 نسخه در 348 صفحه، با قيمت 28000 تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون