• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3157 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۷ دي

خبر كوتاه

فرصت دوباره به كرمانشاه براي ميزباني جام تختي

فدراسيون كشتي براي ميزباني جام تختي فرصت دوباره‌يي به كرمانشاه داد. متن اين اطلاعيه به شرح زير است: فدراسيون كشتي به احترام مردم عزيز و كشتي‌دوست كرمانشاه اعلام مي‌نمايد، در صورتي كه استانداري محترم كرمانشاه، و يا ساير سازمان‌هاي دولتي، نهادهاي عمومي، و بخش خصوصي بتوانند منابع مالي مورد نياز، براي برگزاري رقابت‌هاي بين‌المللي جام جهان پهلوان تختي را تا پايان وقت اداري روز سه‌شنبه 30 دي ماه سال جاري، تامين نمايند، باز هم با وجود بي‌نتيجه بودن پيگيري‌هاي پيشين، اين فدراسيون با تمام توان، رقابت‌هاي بين‌المللي ياد شده را در استان پهلوان‌پرور كرمانشاه برگزار خواهد نمود. فدراسيون كشتي از وزارت محترم ورزش و جوانان، و نمايندگان محترم مردم پهلوان‌دوست استان كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي نيز تقاضا دارد، استانداري كرمانشاه را در تامين منابع مورد نياز براي برگزاري مهم‌ترين رويداد بين‌المللي ورزش كشور (جام جهان پهلوان تختي) ياري كنند.

 

 نتيجه براي تيم ملي مهم‌تر از فوتبال زيبا است

عليرضا منصوريان معتقد است از در جام ملت‌هاي آسيا نتيجه گرفتن تيم ملي مهم‌تر از ارايه فوتبال زيبا است. سرمربي نفت تهران با اشاره به اين موضوع كه تيم ملي بايد در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار بگيرد، مي‌گويد: «در جام ملت‌ها اول بايد به نتيجه فكر كرد و سپس به دنبال فوتبال زيبا رفت، قطعا نتيجه از كيفيت مهم‌تر است. الان ما بايد امارات را ببريم تا در مرحله حذفي به عراق برسيم و از سد آنها هم رد شويم تا جزو چهار تيم شويم. همه اينها با نتيجه‌گيري همراه خواهد بود نه فوتبال زيبا. بگذاريد برايتان مثالي بزنم؛ در سال97 كه با استراليا در كشور خودشان بازي مي‌كرديم اگر بازي روال عادي داشت بايد در 30 دقيقه اول 10 گل مي‌خورديم اما چون با مساوي 2-2 راهي جام جهاني شديم كسي كيفيت بازي نيمه اول تيم ملي را يادش نمي‌آيد و همه مي‌گويند كه با استراليا مساوي كرديم و به جام جهاني رفتيم و كسي از عملكرد تيم ملي به خصوص در نيمه اول صحبت نمي‌كند.» منصوريان در ادامه تاكيد مي‌كند: « به نظر من تيم ملي فوتبال فعلي يك تيم قابل احترام است و با تيم سال 96 مي‌توان آن را مقايسه كرد اما بايد صبور بود و اجازه دهيم تيم ملي جزو چهار تيم برود و بعد به احترام آنها بايد كلاه‌مان را‌ برداريم چرا كه اين تيم فقط دو بازي دوستانه و دو اردوي آماده‌سازي داشته است اما در حال حاضر نبايد به پتانسيل قهرماني فكر كرد بلكه بايد در حال حاضر به صعود به عنوان تيم اول از گروه و رد شدن از عراق فكر كنيم.»

 

كفاشيان: كي‌روش فشار تحريم‌ها را حس كرده كه اعتراض مي‌كند

رييس فدراسيون فوتبال از پرداخت پاداش ملي‌پوشان به حساب آنها خبر داد. علي كفاشيان درباره عملكرد تيم ملي در جام ‌ملت‌هاي آسيا گفت: «ملي‌پوشان كشورمان در مقابل قطر بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتند و توانستند سه امتياز حساس را به حساب خود واريز كرده و راهي مرحله بعد شوند. بازيكنان ما در اين ديدار تمام توان خود را به كار نبستند و قطعا در بازي‌هاي آينده بهتر بازي خواهند كرد.» كفاشيان درباره پاداش صعود به مرحله بعد ملي‌پوشان، گفت: «پاداش‌هاي صعود تيم ملي را به حساب بازيكنان واريز خواهيم كرد اما هنوز زمان پرداخت آن مشخص نشده است. ضمن اينكه مبلغ آن را هم نمي‌توانم الان بگويم كه چه مقدار است.» كفاشيان در رابطه با شانس صعود ايران به فينال جام ملت‌هاي آسيا، اظهار كرد: «با شروع مرحله بعد بايد هر بازي را يك فينال بدانيم و نبايد از حالا به فكر فينال باشيم.» كفاشيان در خصوص اعتراض كي‌روش به تحريم‌ها عليه ايران در نشست مطبوعاتي، خاطرنشان كرد: «كي‌روش چهار سال است كه در ايران حضور دارد و به خوبي از شرايط ما آگاه بوده و فشار تحريم‌ها را به خوبي احساس كرده است. ما به خاطر همين تحريم‌ها نتوانستيم پول كي‌روش را واريز كنيم و به همين خاطر نتوانستيم بازي‌هاي دوستانه خوبي داشته باشيم. متاسفانه تحريم‌ها باعث شده روند فوتبال ما عادي نباشد و عامل اين اتفاقات استكبار جهاني و تحريم‌هاي ظالمانه غرب است.» علي كفاشيان در ادامه گفت: «مي‌خواهم از هواداران تيم ملي در استراليا تشكر كنم كه با همه وجود در كنار تيم كشورشان هستند و حتي يك لحظه هم ما را تنها نگذاشتند.»

 

دايي: اميدوارم به فينال جام ملت‌هاي آسيا برسيم

علي دايي، سرمربي سابق تيم ملي و پرسپوليس با اشاره به بازي‌هاي خوب تيم ملي كشورمان در جام ملت‌هاي آسيا گفت: در اين برهه همه اهالي و بزرگان فوتبال بايد تيم ملي را حمايت كنند و اميدوارم اين تيم به فينال اين مسابقات برسد. با حمايت همه‌جانبه و افزايش روحيه بازيكنان مي‌توانيم با دست پر از استراليا برگرديم.» دايي درباره نامه‌اش خطاب به نكونام و بازيكنان تيم ملي قبل از جام ملت‌ها هم گفت: «من كاري نكردم فقط حرف دلم را زدم.» آقاي گل فوتبال جهان اشاره‌يي هم به بازي ايران- قطر داشت و تاكيد كرد: «اگر بازيكنان در ضد حملات گذشت بيشتري از خود به خرج مي‌دادند مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري قطر را شكست دهيم با اين حال با تبريك به مردم كشورمان بابت دو پيروزي ارزشمند در جام ملت‌هاي آسيا اميدوارم كه تيم ملي كشورمان با شكست تيم امارات در ديدار آخر مرحله گروهي بتواند به عنوان سرگروه به دور بعد صعود كند.» دايي در مورد كيفيت بازي تيم ملي هم گفت: «بايد قبول كرد كه 90 درصد تيم‌هاي حاضر در جام ملت‌ها بيشتر از ايران ديدار تداركاتي و دوستانه داشته‌اند اما مي‌بينيم كه تيم ايران بازي به بازي به هماهنگي مي‌رسد و اين هماهنگي در ديدارهاي بعدي افزايش خواهد يافت.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون