• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3669 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

آنها برادر من هستند نه باديگاردم!

امير قلعه‌نويي سرمربي تراكتورسازي

1- از من مي‌پرسند چرا پيشكسوتان استقلال اين همه با هم مشكل دارند. من مي‌گويم از خودشان بپرسيد كه چرا اين فضا ايجاد شده است. البته پيشكسوتان قديمي با هم خوب هستند. افرادي مانند حاج‌محمد، حاج‌قاسم، نصرالله عبداللهي و علي جباري با هم ارتباط دارند. معني پيشكسوت بايد تعريف شود و به قول مسعود معيني «امير قلعه‌نويي» كه پيشكسوت نيست. من حرف‌هاي او را تاييد مي‌كنم. ما كه كاري براي استقلال انجام نداده‌ايم كه بخواهيم پيشكسوت باشيم! ديگر احترام كوچك‌تر و بزرگ‌تري از بين رفته و قداستي باقي نمانده است. من خودم را بزرگ استقلال نمي‌دانم، چون هيچ كاري نكرده‌ام. نه در دسته سوم براي استقلال بازي كردم، نه اين همه جام براي تيم آوردم. هفت هشت بار هم عمل جراحي انجام ندادم و قهرمان آسيا هم نشده‌ام! من هيچ نقشي در استقلال نداشتم و به قول معيني پيشكسوت اين تيم نيستم. حتما ديگران پيشكسوت استقلال هستند. آقايان، ما به خاطر استقلال از خودمان گذشتيم.
2- درباره اينكه گفته مي‌شود من و فرهاد مجيدي وقتي از دور هم را ديديم ، راهمان را كج كرديم هم من واضح حرف‌هايم را مي‌زنم. در هر كاري خدا را در نظر گرفته و براي رضاي او كاري انجام مي‌دهم. وقتي چنين رفتارهايي مي‌بينم، خوشحال هم مي‌شوم. اگر قرار بود طور ديگري رفتار كنم، سياه‌باز و شومن مي‌شدم. باور كنيد اين رفتارها براي من مهم نيست. به روح مادرم، اين مسائلي كه مي‌گوييد در ذهنم جايي ندارد. شايد در عملكردم اشتباهاتي داشتم، اما كارم به خاطر رضاي خدا بوده است. خداوند هم محبتش را به من نشان داده است. من منافع مردم را در نظر مي‌گيرم و از خيلي چيزها مي‌گذرم، اما اگر ديگران مردم را سياه مي‌كنند، مشكل خودشان است. اين مسائل چه ربطي به من دارد؟ امام علي(ع) مي‌گويد حق را بگو حتي اگر به ضررت باشد. به جان پسرم هوتن، بعضي كارها و رفتارها را مي‌بينم، خوشحال هم مي‌شوم. اگر طور ديگري رفتار مي‌كردم، من منافق مي‌شدم. قرار نيست كاري انجام دهي و دشمن نداشته باشي. راهم را درست رفته‌ام و همه براي خدا بوده است.
3- اينكه مردم حضور پيدا كرده‌اند، خيلي خوب است، اما فضاي مجازي به خوبي تعريف نشده است. چاقو هم در آشپزخانه به كار مي‌رود و هم در دعوا. فضاي مجازي هم دو لبه است. كليت فضاي مجازي خوب است، اما از آن استفاده خوبي نمي‌شود. اينكه مردم عكس مي‌گيرند، چيز بدي نيست. به هر حال پس از 20 سال اين عكس‌ها براي‌شان خاطره مي‌شود. وقتي عكسي از قهرماني سال‌هاي دور تاج با پورحيدري منتشر شد، خيلي‌ها خوشحال شدند. بعضي از مردم مشكلات اقتصادي و معنوي زيادي دارند و نمي‌توانند ستاره‌ها را از نزديك ببينند. در چنين مراسم‌هايي فرصت مي‌كنند و با ستاره‌هاي خود عكس مي‌گيرند. مثلا فلان هوادار وقتي علي كريمي را مي‌بيند، دوست دارد عكسش با او خاطره شود، چون شايد ديگر فرصت نكند كريمي را از نزديك ببيند، اما برخي‌ها مراعات مراسم را نمي‌كنند.
4- امير و مجيد عرب دو نفر از بهترين دوستان و به واقع برادر من هستند. من به همراه آنها همه جا مي‌روم. از هيات گرفته تا مراسم‌هاي مختلف ديگر. در مراسم تشييع پيكر پورحيدري ليدرهاي استقلال محبت داشتند و به سمت من آمدند تا سلام و عليك كنند. آيا آنها هم باديگاردهاي من هستند؟! در مراسم تشييع پيكر پورحيدري ليدرهاي استقلال محبت داشتند و به سمت من آمدند تا سلام و عليك كنند. آيا آنها هم باديگاردهاي من هستند؟!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون