• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3693 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

ويژه

از گرمابخشي تا گاز گرفتگي با گاز طبيعي
رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي گفت: بايد در كنار آرامش و گرمابخشي گاز طبيعي به موضوع خطرات اين نعمت الهي نيز توجهي ويژه داشت. محمد ايماني‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد در خصوص خطرات گاز گرفتگي افزود: متاسفانه همه ساله با آغاز فصل سرما شاهد از دست دادن تعدادي از همشهريان به جهت استفاده ناصحيح از وسايل گرمايشي هستيم.
وي با اشاره به كاهش آمار فوتي ناشي از گاز طبيعي طي چند سال اخير اظهارداشت: كاهش اين آمار به واسطه افزايش سطح ايمني دستگاه‌هاي گرمايشي و افزايش سطح آگاهي مردم در استفاده از اين ابزار‌ها بوده است ولي در اين ميان افرادي هستند كه در اثر غفلت يا سهل‌انگاري از خطرات گاز، جان خود يا خانواده خود را از دست مي‌دهند.


افتتاح گروه صنعتي فولاد بهمن با تسهيلات بانك صنعت
طرح گروه صنعتي فولاد بهمن كه با تسهيلات بانك صنعت و معدن اجرا شد با موفقيت به مرحله بهره‌برداري رسيده و محصولات خود را به بازار عرضه كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، اين طرح كه ٢١٤ ميليارد ريال تسهيلات از بانك ياد شده دريافت كرده سالانه ١٠٧ هزار تن انواع ورق‌هاي فولادي پوشش، رنگ و طرح داده شده توليد مي‌كند.
اين شركت در شهرك صنعتي بشل قائم شهر احداث شده و براي ٦٩ نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرده است.
گفتني است، بانك صنعت و معدن در سال‌هاي اخير تعداد زيادي از طرح‌هاي بزرگ، متوسط و كوچك صنعتي را در استان‌هاي مختلف كشور تامين مالي كرده و به بهره‌برداري رسانده است.


 اهداي تنديس برگزيدگان حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي
 بانك‌پاسارگاد در سومين همايش ملي مسووليت‌هاي اجتماعي به عنوان «برگزيده حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي»، تنديس و لوح تقدير دريافت كرد.
به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌ پاسارگاد، در اين همايش كه در تاريخ 20 آذر 1395 در محل تالار فردوسي دانشگاه تهران برگزار شد، جمعي از نمايندگان مجلس، نمايندگاني از وزارت راه و شهرسازي، وزارت تعاون و رفاه اجتماعي، وزارت بهداشت، رييس دانشگاه تهران، تعداد كثيري از سازمان‌هاي مردم ‌نهاد ملي و استاني، مديران دانشگاه‌ها، جمعي از هنرمندان، ورزشكاران و دانشجويان حضور داشتند و از بانك‌پاسارگاد به عنوان سازمان برگزيده در حوزه ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي تجليل به‌عمل آمد.


بهبود كيفيت تيبا باعث ارتقاي رضايت مشتريان است
فرآيندهاي بهبود تيبا باعث تداوم استفاده از اين خودرو توسط مشتريان و ارتقاي رضايت آنان است.
 به گزارش سايپانيوز، گاگيك كشيشان سرپرست مديريت مهندسي توليد سايپا با بيان مطلب فوق گفت: از دو سال قبل پروژه‌اي تحت عنوان بهبود كيفيت خودروي تيبا در گروه سايپا مطرح شد و پيرو آن پروژه‌هاي مختلفي آغاز شد كه بسياري از آنها به نتايج خوبي رسيده است. وي افزود: در خصوص تيبا براساس بازخوردهايي كه از مشتريان و بازار دريافت شد، پروژه‌هاي بهبود كيفيت تعريف و پيگيري شد. نخستين موضوعي كه مشتريان به آن اشاره كرده بودند، موارد مرتبط با درب‌هاي جانبي خودرو شامل: فرآيندهاي باز و بست، نفوذپذيري آب يا عدم تنظيم بودن درب‌ها بود كه در اين زمينه به صورت ويژه همكاران‌مان در مديريت مهندسي توليد، فعاليت‌هاي گسترده‌اي براي بهبود اين موارد انجام دادند كه خوشبختانه منتج به نتايج خوبي هم شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون