• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3695 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

آيت‌الله علم‌الهدي:

كنسرت ابزار گناه است

گروه سياسي| بعد از حواشي‌ای كه در پي مخالفت آيت‌الله علم الهدي با برگزاري كنسرت در شهر مشهد به وجود آمد، او بعد از يك دوره سكوت مجددا بر شرايط خاص شهر مشهد و لازمه‌هاي حفاظت از آن صحبت كرده است. امام جمعه مشهد گفت: ما به عنوان شهروندان مشهدي بايد قبول كنيم كه در حريم حرم زندگي مي‌كنيم و بايد شرايط و لوازم و موقعيت‌هاي اين حريم را بپذيريم و درواقع موقعيت اين حريم اقتضا مي‌كند كه ما متفاوت از ساير شهر‌ها رفتار كنيم. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات علم‌الهدي به شرح زير است:
 ما بايد با شهروند هر شهر ديگري تفاوت داشته باشيم و اين به معني آن نيست كه مسائل رفاهي نياز نداشته باشيم اما نكته مورد اهميت اين است كه شهر ما حريم امام است.  
 مشهد تنها شهري است كه محترم و مقدس است و پسوند مقدس بودن دارد يعني بايد قداست آن حفظ شود و همان‌گونه كه در حريم خداوند هيچ كافري حق ندارد وارد شود، در مشهد هم اينگونه است و مقدس بودن مشهد مولد قانون حريم امام است.
 اين حريم حرم است كه زنان بدحجاب و بي‌حجاب نبايد ظاهر شوند و به عبارتي اين مقتضاي‌‌ همان حريم است و مثلا همين كنسرتي كه من بر روي آن تاكيد مي‌كنم به خاطر اينكه ابزار گناه است و فسق و فجور و حركات ناهنجار در آن است با آن مخالفم چراكه نبايد گناه در شكل جمعي و منكرات شرعي در حريم حرم شكل بگيرد.
 اولويت ما خواسته امام، حرمت گذاشتن به حريم امام است و اين حرف‌هايي كه مي‌گويند شهر منحصر‌طلب شده و خودمختار درواقع تقابل مستقيم با شخص خود امام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون